kompleksy czy co...?

1. Data: 2003-08-02 15:41:50

Temat: Re: kompleksy czy co...?
Od: "kasik" <m...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam raka (chyba) i... nie chce miec. Jak to wiec jest? Zawsze chce
> sie to czego sie nie ma?

o jeeez jakbys nie wiedzial o co mi chodzi, z takimi tekstami wylatujesz.
pomijajac wszelkiego rodzaju okropne choroby, mowa tu o dobrach materialnych i
ludziach. u mnie byl czas ze chcialam bardzo miec proste wlosy (bo mam
krecone), podczas gdy wielu ludzi z checia chcialoby miec krecone wlosy.
zalezy tez od charakteru czlowieka, jednemu wystarcza wszystko to co ma, inny
chialby mie jescze wiecej

kasia

1. Data: 2003-08-02 16:39:47

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kasik" w news:3fff.0000176d.3f2bdbba@newsgate.onet.pl napisał(a):

> o jeeez jakbys nie wiedzial o co mi chodzi,

;-)

> z takimi tekstami wylatujesz.

No to zawsze, czy nie zawsze? ;-)

> pomijajac wszelkiego rodzaju okropne choroby,
> mowa tu o dobrach materialnych i ludziach.
> u mnie byl czas ze chcialam bardzo miec proste
> wlosy (bo mam krecone),

No to kolega ma krzywy nos... ja krzywego miec nie chce (starczy, ze mam
bokserski ;-P) ;-) Inny kolega ma krzywe nogi. Ja ich miec nie chce
chociaz moze dzieki nim, pewna dziewczyna chcialaby ze mna byc (rajcuja
ja takie iksy). Inny ma rude wlosy - mnie sie kolor moich podoba ;-)
Ktos mieszka w wiezowcu (ja w 4-pietrowym bloku) - za cholere bym sie z
nim nie zamienil, chociaz ma wieksze mieszkanie i widoku szkoda troche
;-) No ale w sumie zawsze cos mam w zastepstwie... nie mam gospodarstwa
rolnego i miec nie chce ;-) Nie mam samolotu i tez nie marzy mi sie aby
go miec, bo po co?

Kasiu zobacz - ja wymieniam i wymieniam. Chyba wiec jednak nie zawsze
chce sie miec to, czego sie nie ma ;-)

> zalezy tez od charakteru czlowieka,

O! To juz cos konkretniejszego - jest warunek, ktory musi zostac
spelniony. Bo jesli zawsze, to zawsze ;-)

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-08-02 17:57:14

Od: "Kris" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DOBRE:))
Użytkownik "Dziadek Mróz" <d...@n...invalid> napisał w wiadomości

Użytkownik "kasia" <m...@W...com>
Nieprawidłowy adres
zawsze sie chce tego czego sie nie ma
A co z apetytem ?

Re: "Artystów" karzą...to największa hańba XXI w.
Re: "Artystów" karzą...to największa hańba XXI w.
Moralność
Brak odwagi (nieśmiałość)
striptiz