kosiarka elektryczna - jaka moc?

11. Data: 2008-06-25 11:46:12

Temat: Re: kosiarka elektryczna - jaka moc?
Od: Crimson <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Okoński pisze:
> Użytkownik "jerry" <...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ja mam elektryczną Asgatec 1300 W i na raczje kiepsko prowadzonym trawniku
> radzi sobie całkiem ekstra. Musi być już naprawdę wysoka trawa i zielsko
> żeby ją zatrzymać. Cena na początku zeszłego roku na allegro coś koło 170 -
> 180 zł. Działa drugi sezon i nie wygląda na to żeby miała ochotę przestać.
> Za tą kasę rewelacja.
>
> P.S. Patrzę włąsnie na allegro i nie wierzę bo teraz one kosztują ponad 200

A moja staniała /spalinowa/
z 1400 na 1200 zł

12. Data: 2008-06-25 14:06:56

Od: STranger <p...@i...uk> szukaj wiadomości tego autora

Crimson pisze:

> http://www.allegro.pl/item382476338_wertykulator_are
ator_al_ko_naprawde_warto_.html

> rewelacyjna maszynka, działa cuda z trawnikiem, sprząta trawnik
> jak odkurzacz dywan, poza tym robi to co trzeba z korzeniami.

Dzięki. Chyba kupię taki sam model. Są po 419 zł w pewnym sklepie
internetowym :)
Alko to jest firma z jakiego kraju?

> Kiedy ja na serio lubię ten zapach spalin ;)

Cóż... spaliny paradoksalnie słodko pachną. We wczesnym dzieciństwie
też lubiłem ten zapach. Teraz wiem, że to trucizna więc nie znoszę.
Natomiast zapach piwa odwrotnie - we wczesnym dzieciństwie mi piwo
śmierdziało, a teraz to nektar :)

> zwykły Brigg&Statton z Makro
> teraz znajomy kupił 6,5 KM za 1200 pln w promocji

W sumie przy takiej mocy nic dziwnego, że można trawę kosić nie na
pełnych obrotach.

> Ech, im więcej koszę tym bardziej nie cierpię tej czynności
> Najbardziej upierdliwe jest czyszczenie kosza ;/

Fakt. Jeszcze niewygodne jest czyszczenie spodu kosiarki z zielonego
osadu z soku i kurzu - na razie czyszczę bo kosiarka nowa, ale pewnie za
rok dam sobie z tym spokój :)

STranger

13. Data: 2008-06-25 15:20:43

Od: Crimson <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> Dzięki. Chyba kupię taki sam model. Są po 419 zł w pewnym sklepie
> internetowym :)

> Alko to jest firma z jakiego kraju?

Nie wiem, Alko-sralko swoją kupowałem na aalledrogo za
jakieś 250 pln i jest cacy. Jakby można było to kupiłbym jeszcze
tańszą ale bardziej się już nie dało ;)

> Cóż... spaliny paradoksalnie słodko pachną. We wczesnym dzieciństwie
> też lubiłem ten zapach. Teraz wiem, że to trucizna więc nie znoszę.

pies ze spalinami

> Natomiast zapach piwa odwrotnie - we wczesnym dzieciństwie mi piwo
> śmierdziało, a teraz nektar

Zlaty Bazant teraz płynie przed meczem ;)

> W sumie przy takiej mocy nic dziwnego, że można trawę kosić nie na
> pełnych obrotach.

dokładnie kolego

> Fakt. Jeszcze niewygodne jest czyszczenie spodu kosiarki z zielonego
> osadu z soku i kurzu - na razie czyszczę bo kosiarka nowa, ale pewnie za
> rok dam sobie z tym spokój :)

od spodu wbija się ziemia i resztki trawy,
jako że obudowę mam stalową to nie ma że boli -
muszę czyścić po każdym razie, kiedyś odpuszczałem
ale szybko zaczynało gnić ;>

14. Data: 2008-06-25 18:55:43

Od: "skryba ogorodowy" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crimson" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> lubię zapach spalin

Narkoman z Marcinówki
;-))

Pozdrawiam pogodnie

15. Data: 2008-06-26 08:02:01

Od: "Tomasz Okoński" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A moja staniała /spalinowa/
> z 1400 na 1200 zł

Super, czyli za Twoja jedną mam 6 moich i myślę, że tyle to mi do końca
życia starczy na takim areale. Do tego ja jak najbardziej rozumie wszystkich
zwolenników spalinówek i też bym chciał mieć mimo wszystkich wad jakie mają
ale sąsiedzi (zabudowa domów dość zwarta i gęsta) to by mnie chyba za
interes powiesili jakbym tym masakryczni hałaśliwym sprzętem co tydzień
szalał po ogródku. Tym bardziej, że koszę zawsze albo w sobotę wieczorem
albo w niedzielę rano:).

--
Tomasz Okoński
t...@o...eu

16. Data: 2008-06-26 10:50:50

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g3vi6h$1al$1@news.onet.pl Tomasz Okoński
<t...@o...eu> napisał(a):

> koszę zawsze albo w sobotę wieczorem albo w niedzielę rano:).

Hejka. Mam nadzieję, że niezbyt wcześnie, tzn. po sumie. ;-)
Pozdrawiam tradycyjnie Ja...cki

17. Data: 2008-06-26 13:54:48

Od: Crimson <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogorodowy pisze:
> Użytkownik "Crimson" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Narkoman z Marcinówki

Skrybik, czy to to u Ciebie można wysępić topinambur ?
Jeśli tak to ja się piszę.

18. Data: 2008-06-26 20:22:15

Od: "MisiekK" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jerry" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Jestem przed wyborem kosiarki elektrycznej. Powierzchnia trawnika ok 500
> mkw. Wokół domu. Na razie sporo chwastów - większość usuwam/zamierzam
> usunąć ręcznie.
>
> Zastanawiam się się czy moc 1000W będzie wystarczająca - wówczas zdecyduję
> się pewnie na model BOSCH: ROTAK 320. Jednak kilka zł więcej i jest
> kosiarka EINHELL BG-EM 1336 o mocy 1300W. Większa moc przyda się

Nie kupuj Rotaka - mój post powyżej (;-((. psuje sie po ok 3 latach (mam
500m2 trawy).
--
-------------
MisiekK

19. Data: 2008-06-26 20:28:37

Od: "MisiekK" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moja staniała /spalinowa/
> z 1400 na 1200 zł

Dziś widziałem w Auchan promocje MTD spalinowa 800->400zł
inna kosiarka z B&S z 1400->700zł
--
-------------
MisiekK

20. Data: 2008-06-26 20:32:03

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"MisiekK" <d...@w...pl> wrote in message
> Użytkownik "Crimson" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dziś widziałem w Auchan promocje MTD spalinowa 800->400zł
> inna kosiarka z B&S z 1400->700zł

Bo trawy wyschły, a jak zacznie padać to będzie koniec sezonu. Odśnieżarki
też za bezdurno...

Morwy
Woda na działce - okolice Poznania
winorośl - co to za choroba?