kosiarka elektryczna - jaka moc?

21. Data: 2008-06-26 21:32:53

Temat: Re: kosiarka elektryczna - jaka moc?
Od: "MisiekK" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@h...com> napisał w wiadomości
news:g40ueq$rko$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Bo trawy wyschły, a jak zacznie padać to będzie koniec sezonu. Odśnieżarki
> też za bezdurno...

Moja wyschła bo podlałem ze 3 razy, ale odbiła już i kosić trzeba. A po 3
koszeniach w tym roku Rotak padł...
i zastanawiam sie nad tą spalinówką bo metalowa jest.
--
-------------
MisiekK

22. Data: 2008-06-27 08:54:26

Od: jerry <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie kupuj Rotaka - mój post powyżej (;-((. psuje sie po ok 3 latach (mam
> 500m2 trawy).

cenna uwaga. Dzięki.

23. Data: 2008-06-27 09:20:43

Od: "skryba ogorodowy" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skrybik, czy to to u Ciebie można wysępić topinambur ?
> Jeśli tak to ja się piszę.

Dostarczyć "tirem"?
Czy przesłać pod 14 w Mar-ówce. Podaj na priv. rozmiar kota.
;-))

pozdrawiam pogodnie
skryba

24. Data: 2008-06-27 10:09:03

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"skryba ogorodowy" <z...@w...pl> wrote in message

> Dostarczyć "tirem"?
> Czy przesłać pod 14 w Mar-ówce. Podaj na priv. rozmiar kota.
> ;-))
>
> pozdrawiam pogodnie
> skryba

Tyż mom! Biały i czerwony.

25. Data: 2008-06-27 20:50:57

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:
[...]
> Alko to jest firma z jakiego kraju?

Włochy.

--
pozdr. Jerzy

26. Data: 2008-06-28 19:16:14

Od: "kris" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ... , jeśli 5 arów to niewielki trawnik, to serwus. Pogadam z Tobą jak
> pierwszy raz to skosisz a na razie mogę Ci tylko poradzić. Kupuj
> spalinówkę

500 metrów to duzy trawnik?
Przecież to nawet kosiarka 32cm mozna w godzine-dwie skosić.

Krzysiek

27. Data: 2008-06-30 21:27:24

Od: "Jan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> STranger pisze:
> [...]
>
> Włochy.
AL-KO nie jest producenten w dosłownym znaczeniu. To firma handlowa
zamawiajaca towary u różnych producentów - pod swoim zmakiem.
A ci włosi to maja strasznie skośne oczy...:)
Pozdrowienia
Jan

28. Data: 2008-06-30 22:15:16

Od: STranger <p...@i...uk> szukaj wiadomości tego autora

Jan pisze:
> ====================
> AL-KO nie jest producenten w dosłownym znaczeniu. To firma handlowa
> zamawiajaca towary u różnych producentów - pod swoim zmakiem.
> A ci włosi to maja strasznie skośne oczy...:)

dzięki za info, już biorę pod uwagę Stigę, trochę droższa, ale chyba
pewniejsza firma?

STranger

29. Data: 2008-06-30 22:41:31

Od: "MisiekK" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MisiekK" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dziś widziałem w Auchan promocje MTD spalinowa 800->400zł
> inna kosiarka z B&S z 1400->700zł

I stałem sie posiadaczem DAYE z silnikiem B&S 3,5KM za 500zł z własnym
napędem i centralną regulacją wysokości (;-)).
MTD była solidna za 600 z napędem ale wyglądała jak traktor przy tych samych
parametrach (większa, cięższa itd).
--
MisiekK

Morwy