krew przy wyproznianiu sie

następny post »
Data: 2006-01-16 18:36:34
Temat: krew przy wyproznianiu sie
Od: Radek <l...@w...pl>

Witam. Czy ktos moglby mi poradzic z nastepujacym problemem:
otoz dzis rano przy porannym wyproznianiu sie zalwazylem ze z odbytu
wyciekla mi niewielka ilosc dosc ciemnej krwi. Nigdy wczesniej czegos
podobnego nie mialem. nie odczuwalem zadnych bolesci przed zdarzeniem,
teraz troche mnie pobolewa brzuch..ale znajac mnie, bardzo prawdopodobne
jest ze to stres.
Czy ktos moglby mi poradzic, co to moze byc, i czy ewentualnie
obstrukcja, ktora mialem kilka dni temu mogla byc tego przyczyna..
Do lekarza oczywiscie sie udam, ale wolalbym wczesniej zasiegnac jakiejs
wiedzy.
Dziekuje bardzo i pozdrawiam.