lakier metaliczny w sprayu

11. Data: 2010-06-03 17:34:20

Temat: Re: lakier metaliczny w sprayu
Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*gary* wdusil[a] knefle:

>chciałbym uzyskać efekt jak np. na plastikowej czapeczce którą ten spray
>jest fabrycznie przykryty. Można się w niej przejrzeć jak lustrze a po
>natryśnięciu "srebrzanka" :(

Nie ma mozliwosci uzyskania takiego efektu sprajem. To sa powloki nakladane
galwanicznie.

12. Data: 2010-06-07 06:04:18

Od: gary <g...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-03 01:32, Jackare pisze:

> . Po za tym wydaje mi się że nałożenie
>>
> Ach, ty piszesz o efekcie metalizacji (galwanizacji) a nie lakierze
> metalic. Lustra nie uzyskasz. Efekt chromu nawet na plastiku to
> metalizacja. Lakierem tego nie uzyskasz a korki lakierów typu chrom nie
> są malowane tym lakierem który jest w pojemniku tylko metalizowane

czyli jednak ściema żeby zwabić klienta.
to powinno podpadać pod jakiś paragraf konsumencki.
Dzięki , nie zawracam więcej głowy.

13. Data: 2010-06-07 06:04:34

Od: gary <g...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-03 19:34, zil0g pisze:
> *gary* wdusil[a] knefle:

> Nie ma mozliwosci uzyskania takiego efektu sprajem. To sa powloki nakladane
galwanicznie.
sprawa jasna
dzięki

Słabe ciśnienie wody w kranie do pralki automatycznej
Dach z papy i nylon dekarski
granit na schody
jaka farba do domku murowanego na dzialce ?
Konserwacja przedmiotów z mosiądzu