łazanki

1. Data: 2002-11-27 15:24:42

Temat: łazanki
Od: "anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że ten temat był wałkowany wiele razy. Ale jakoś nie mogę znaleźć
odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Chcę zrobic łazanki tylko, ze nie wiem
ile wziąsć kiszonej kapusty na 1/2 kg makaronu.
Z góry dziękuje za pomoc
anet

1. Data: 2002-11-27 15:34:47

Temat: Re: łazanki
Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anet" <a...@t...net> napisał w wiadomości
> [...]
nie wiem
> ile wziąsć kiszonej kapusty na 1/2 kg makaronu.

Wpisz w google słowo łazanki i znajdziesz troche tego.
np. http://tinylink.com/?gAAWzvcimV

Kasia

1. Data: 2002-11-28 08:30:22

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ile wziąsć kiszonej kapusty na 1/2 kg makaronu.
==========
To ty robisz z kiszoną? :-{/

waldek
==========

1. Data: 2002-11-28 10:41:33

Od: Gosia Świderek <g...@z...most.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

waldek napisał(a):

> ==========
> To ty robisz z kiszoną? :-{/

Ja tez robię z kiszoną. Pyszne łazanki z kiszoną kapustą i pieczarkami
:-)

A proporcje 1 kg kapusty, 1 kg pieczarek i 1 kg łazanek - i wystarcza na
6 osób, do tego trzy duze cebule.

pozdrawiam, gosia

1. Data: 2002-11-28 11:16:59

Od: walkie <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Świderek wrote:

> [...]

A ja ze slodka i to dzisiaj!Plus pieczarki i mnostwo boczku, o! :P

Walkie z glupaweczka :)

1. Data: 2002-11-28 11:23:26

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja ze slodka i to dzisiaj!Plus pieczarki i
mnostwo boczku, o! :P
===========
I to jest wlasnie to!
Do tego jeszcze kompot z suszonych sliwek
(polskich).
Choroba, wlasnie mam mnostwo slicznego boczku, i
wlasnie nabralem ochoty na takie lazaneczki! Ide
po pieczarki i sliwki.

waldek
===========

1. Data: 2002-11-28 15:26:59

Od: walkie <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:

> [...]
> (polskich).
> Choroba, wlasnie mam mnostwo slicznego boczku, i
> wlasnie nabralem ochoty na takie lazaneczki! Ide

Za kompotem nie przepadam :<

Walkie udajaca sie na obiad :)

1. Data: 2002-11-29 09:14:43

Od: "anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze robiłam ze słodka ale wiem , że można z kiszona. Stąd ten problem.
Tzn już nie ma problemu, w lodówce stoi gar łazanek. Próbowałam są pycha.
Tyle, że tesciowa zaprosiła nas na gołąbki. Więc łazanki skonsumujemy
dopiero dzisiaj. Dzięki wam za pomoc

Anet

Kasztany jadalne zjedzone!
test-nie czytac