len na nadkwasote?

1. Data: 2007-11-19 15:42:29

Temat: len na nadkwasote?
Od: RafalM <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Lekarz przpisal mi lanzal (zmniejsza ilosc kwasow solnych - jakas tam
pompa protonowa, wplywa na enzymy chyba), ale zastanawiam sie nad
wyprobowaniem najpierw ziol, czy jest sens zazywania lenu?

http://www.herbapol.pl/pl/index.php?dz=ksiegaziol&zi
ele=len

czy pod wplywem duzej ilosci kwasow solnych, mozna miec duze ilosci
gazow - dolnym i gornym odcinkiem?

2. Data: 2007-11-19 18:29:25

Temat: Re: len na nadkwasote?
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

RafalM wrote:

> [...]
> pompa protonowa, wplywa na enzymy chyba), ale zastanawiam sie nad
> wyprobowaniem najpierw ziol, czy jest sens zazywania lenu?

jeśli lekarz przepisał, to pewnie miał rację... aaaaale

może jednak powinieneś skonsultować to z innym lekarzem. Leki na nadkwasotę
nie są najlepszym sposobem, to zwykłe leczenie objawowe. Coś jak wyciskanie
pryszczy choremu na ospę. Prawdziwa terapia obejmuje leczenie przyczyn - o
ile nie są one genetyczne. Najczęściej przyczyna to dieta, czasem
helicobacter pylori, bywają nerwy. Bez dobrej diagnozy nie można podjąć
odpowiedniej terapii, lekarze niestety zazwyczaj nie są zainteresowani
diagnozowaniem - w końcu jak się wyleczysz, przestaniesz przychodzić i
płacić :D

> czy pod wplywem duzej ilosci kwasow solnych, mozna miec duze ilosci
> gazow - dolnym i gornym odcinkiem?

hmm, w sumie można... ale ja bym bardziej upatrywał przyczyn w ogólnym
rozregulowaniu pracy układu pokarmowego. Jak pisałem, zbyt silny kwas w
żołądku też jest tylko objawem.

--
www.vegie.pl

3. Data: 2007-11-19 19:04:52

Od: RafalM <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki wrote:

> [...]
>
> hmm, w sumie można... ale ja bym bardziej upatrywał przyczyn w ogólnym
> rozregulowaniu pracy układu pokarmowego. Jak pisałem, zbyt silny kwas w

chyba herbatka mietowa sie doprawilem :( rok temu pilem dziennie 2 duze
szklanki (kufle), zebym wiedzial ze moge miec takie problemy to bym na
to nawet nie spojrzal ...

4. Data: 2007-11-19 20:41:30

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

RafalM wrote:

> chyba herbatka mietowa sie doprawilem :( rok temu pilem dziennie 2 duze
> szklanki (kufle), zebym wiedzial ze moge miec takie problemy to bym na
> to nawet nie spojrzal ...

eee, po roku nie wyjdą problemy po mięcie. Stawiam, że przyczyna tkwi gdzie
indziej - a może być w naprawdę zaskakujących miejscach :)

--
www.vegie.pl

Maść na stany zapalne odbytu
Ostroga piętowa i blokada