lubczyk

1. Data: 2003-03-26 18:31:18

Temat: lubczyk
Od: "Slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Co sądzicie o lubczyku, czy to naprawdę działa na facetów??? Jak mogę go
przygotować, ewentualnie gdzie kupić? A może sama zrobić?

Pozdro
Slonko

1. Data: 2003-03-29 12:57:55

Temat: Re: lubczyk
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slonko wrote:
> Witam,
> Co sądzicie o lubczyku, czy to naprawdę działa na facetów??? Jak mogę go
> przygotować, ewentualnie gdzie kupić? A może sama zrobić?

Sama zrób.

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2003-03-29 13:14:34

Od: Michał Byrecki <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 29 Mar 2003 13:57:55 +0100
zGosiula <z...@p...onet.pl> wrote:

> Sama zrób.
ROTFL

Michał Byrecki

1. Data: 2003-03-29 13:26:04

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Slonko napisał:
> [...]
> Co sądzicie o lubczyku, czy to naprawdę działa na facetów??? Jak mogę go
> przygotować, ewentualnie gdzie kupić? A może sama zrobić?

Telefisja jezd montra! Polecam wiecej zlotopolskich ;)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-29 18:16:21

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Slonko wrote:

> Witam,
> Co sądzicie o lubczyku, czy to naprawdę działa na facetów??? Jak mogę go
> przygotować, ewentualnie gdzie kupić? A może sama zrobić?

kup butelkę Maggi. Jak faceta nie złapiesz, to przynajmniej masz przyprawę w
fajnej butelce.

Waldek

1. Data: 2003-03-31 13:23:59

Temat: Odp: lubczyk
Od: "szanna1" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rano na śniadanko możesz zrobić jajecznicę z lubczykiem ( kupić tarty korzeń
lubczyku jako przyprawę)
Jak nie ucieknie to znaczy, że działa
Ania
P.s jeżelichcesz uatrakcyjnić jajecznicę dodaj pieczarki , paprykę i
pomidory. A lubczyk można dodawać do b. wielu potraw

Użytkownik "Slonko" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
: Witam,
: Co sądzicie o lubczyku, czy to naprawdę działa na facetów??? Jak mogę go
: przygotować, ewentualnie gdzie kupić? A może sama zrobić?
:
: Pozdro
: Slonko
:
:

1. Data: 2003-03-31 15:17:06

Od: "Tenpa Dhargye" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slonko" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Co sądzicie o lubczyku, czy to naprawdę działa na facetów???

Aż tak zdesperowana? ;-) Lepsze będą: miły uśmiech, wesołość, złapanie przez
żołądek ;-)

> Jak mogę go
> przygotować, ewentualnie gdzie kupić? A może sama zrobić?

Poszukaj w marketach lub na targowiskach na półkach / straganach z
przyprawami ziołowymi

Rafał
GG #95230
Nie jemy po to, aby żyć.