matowienie patelni teflonowej

1. Data: 2013-01-28 20:58:16

Temat: matowienie patelni teflonowej
Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam, w "spadku" po mamie, fajną patelnie teflonową, bo ma odłączaną
rączkę, co ułatwia jej chowanie.
Ale.
Jest ale. Powłoka teflonowa zszarzała i smażone na niej ryby przywierają.
Używam ją tylko do smażenia ryb.
Potem mam pełno przywartego mięsa, które mimo moczenia trudno usunąć
z jej powierzchni.

Zastanawiam się, czy wyrzucić ją, czy można poprawić jej właściwości?

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2013-01-28 21:14:19

Temat: Re: matowienie patelni teflonowej
Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krycha_net" <k...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> z jej powierzchni.
>
> Zastanawiam się, czy wyrzucić ją, czy można poprawić jej właściwości?

Najlepiej wyszlifuj do czystego aluminium....
Dźisas, ludzie, jakie jeszcze głupie pytania tu sie pojawią?

3. Data: 2013-01-29 10:39:18

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-28 22:14, Andy Niwinski pisze:

> "Krycha_net" <k...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Najlepiej wyszlifuj do czystego aluminium....
> Dźisas, ludzie, jakie jeszcze głupie pytania tu sie pojawią?

Nie ma głupich pytań, Kostek - głupie bywają tylko odpowiedzi.

4. Data: 2013-01-29 12:11:45

Od: gosmo <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.01.2013 o 22:14 Andy Niwinski <a...@i...pl> pisze:

> Najlepiej wyszlifuj do czystego aluminium....
> Dźisas, ludzie, jakie jeszcze głupie pytania tu sie pojawią?

Stary, tu nie ma nic do śmiacia. Ja mojej babci zafundowałem na urodziny
porządną ciężką patelnie teflonową za niezły grosz. Przychodzę do niej
następnym razem patrzę, a patelnia srebrniutka. Pytam się co się z nią
stało, to usłyszałem, że jakaś taka czarna ta patelnia była i trzeba było
ją wyczyścić. Nie mogła w ogóle tego materiału z tej patelni ściągnąć i co
to w ogóle jej za patelnię kupiłem??? Trochę jej mina zrzedła jak jej
wyjaśniłem dlaczego jest czarna i co to jest to czarne. Ale używa jej cały
czas i teraz jest zadowolona :)

5. Data: 2013-01-29 18:58:50

Od: dziadek2 <d...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-28 21:58, Krycha_net pisze:
> Powłoka teflonowa zszarzała i smażone na niej ryby przywierają.
> Zastanawiam się, czy wyrzucić ją, czy można poprawić jej właściwości?
Wyrzucić. Teflon został starty i widać podkład.
--
dziadek 2

6. Data: 2013-01-30 13:46:27

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta, znamy ten kawał. I ten i poteflonie też.

Tego
Patelnia ceramiczna
Patelnia ceramiczna
Lukier plastyczny :/
Jak największa tabliczka czekolady - gdzie kupić