Tego

1. Data: 2013-01-27 11:11:02

Temat: Tego
Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Małkiewicza to już chyba całkowicie "pogięło".. Facet właśnie bredzi w
TV o "szynce z wieloryba"!.. Pewnie w następnym odcinku będzie się
zachwycał smakiem skrzydełek wielorybich.

2. Data: 2013-01-28 15:21:29

Temat: Re: Tego
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 27.01.2013 12:11, schrieb Trybun:
> Małkiewicza to już chyba całkowicie "pogięło".. Facet właśnie bredzi w
> TV o "szynce z wieloryba"!.. Pewnie w następnym odcinku będzie się
> zachwycał smakiem skrzydełek wielorybich.

Wieloryb jest ssakiem i dupę ma, więc dlaczego nie ma mieć szynki.
Skrzydełek za to nie ma.

Waldek

3. Data: 2013-01-28 16:01:45

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.01.2013 16:21, Waldemar Krzok pisze:

> Wieloryb jest ssakiem i dupę ma, więc dlaczego nie ma mieć szynki.
> Skrzydełek za to nie ma.

:D
...a golonkę? ;)

--
***** MóJ SŁitAśNy TofFanY BloGasEk *****
http://kuchniaanai.blogspot.com/

4. Data: 2013-01-28 17:01:00

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 28.01.2013 17:01, schrieb Anai:

> :D
> ...a golonkę? ;)

Też się znajdzie, odpowiednie mięśnie ma, tylko ta skórka z tłuszczykiem
mogłaby się na talerzu nie zmieścić ;-). Hamburgera z wieloryba już
widziałem w jadłospisie, niestety za późno, by spróbować (już zamówiłem
co innego). Ale taka golonka to też byłoby coś!

Waldek

5. Data: 2013-01-29 10:39:24

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-28 16:21, Waldemar Krzok pisze:

> Wieloryb jest ssakiem i dupę ma, więc dlaczego nie ma mieć szynki.
> Skrzydełek za to nie ma.
>
> Waldek

Ale nie ma nóg, z których to jest szynka.

6. Data: 2013-01-29 11:16:51

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 29.01.2013 11:39, schrieb Trybun:

> Ale nie ma nóg, z których to jest szynka.

Ale ma musculus gluteus, a z niego najczęściej robi się szynki.

Waldek

7. Data: 2013-01-29 12:50:40

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości
> Małkiewicza to już chyba całkowicie "pogięło".. Facet właśnie bredzi w TV
> o "szynce z wieloryba"!.. Pewnie w następnym odcinku będzie się zachwycał
> smakiem skrzydełek wielorybich.
Skoro jest skrzydło wołowe, to ......
pozdr
Stefan
PS. Dla niedowiarkóow http://www.niam.pl/pl/produkty/2103-skrzydlo_wolowe

8. Data: 2013-01-31 10:57:59

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-29 12:16, Waldemar Krzok pisze:

> Ale ma musculus gluteus, a z niego najczęściej robi się szynki.
>
> Waldek

Coś takiego, a ja sądziłem że nazwa szynka jest zarezerwowana dla cześć
mięsa który znajduje się na pewnym fragmencie wieprzowej nogi...

9. Data: 2013-01-31 10:58:27

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-29 13:50, Stefan pisze:
> Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]

Nie wiem czy to z tego dobrobytu, ale niektórym zdaje się szajba
odbijać.. :-\

10. Data: 2013-01-31 12:22:44

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 31.01.2013 11:57, schrieb Trybun:
> W dniu 2013-01-29 12:16, Waldemar Krzok pisze:

> Coś takiego, a ja sądziłem że nazwa szynka jest zarezerwowana dla cześć
> mięsa który znajduje się na pewnym fragmencie wieprzowej nogi...

Są też legalne szynki wołowe, a nawet baranie. Masz rację, że ZWYKLE
jest to część pupy świni lub dzika. Tak samo "szynka" bez przymiotnika
jest produktem z wieprzowiny. Ale mogą być inne, więc mnie to tak nie
razi. Szynka drobiowa jest już na granicy pojmowania, dorszowa poza tą
granicą (widziałem takowe w sklepie).

Waldek

Patelnia ceramiczna
Patelnia ceramiczna
Lukier plastyczny :/
Jak największa tabliczka czekolady - gdzie kupić
Co było temu kurczaku? O_o