mech

1. Data: 2002-10-24 06:44:25

Temat: mech
Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie bylo setki razy, ale ja juz setny raz sypie antymech i znow
mam wrazenie, ze tylko ten mech nawoze.
Czy znacie jakiegos bezwzglednego mechokillera?

pozdrawiam
Iza

2. Data: 2002-10-24 09:22:27

Temat: Re: mech
Od: "CEzar" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wapno??
CEzar

3. Data: 2002-10-24 09:25:08

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żeby pozbyć się mchu trzeba odkwasić ziemię.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://ogrody.agrosan.pl/ strona naszej grupy

4. Data: 2002-10-24 13:25:54

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żeby pozbyć się mchu trzeba odkwasić ziemię.

Mech należy pokochać, zresztą jak można nie kochać mchu?
Już kiedyś to mówiłem ale powtórzę, mech w trawniku potrafi rosnąć i na
mocno zasadowej glebie (i na nic tu odkwaszanie się zda), wystarczy aby to
był cień i strona Pn plus woda z dachu spływająca tam właśnie.
Ale to również wymarzone miejsce i dla innych roślin, cieniolubnych lub
cienioznośnych.
Funkie (hosty), bluszcze itd., itp.
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

5. Data: 2002-10-24 13:52:28

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:ap8sbu$7c9$1@news.gazeta.pl...

> Mech należy pokochać, zresztą jak można nie kochać mchu?

Popieram! Ja sie ciesze, gdy u siebie widze mech.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2002-10-24 14:00:37

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Mech należy pokochać, zresztą jak można nie kochać mchu?
> --
> Pozdr. Jerzy Nowak

Już sam rzut oka na systematykę klasy Mchy wywołuje pozytywne uczucia:
Podklasa: Torfowce i tu słynny Sphagnum rekurwum,
" Naleźliny,
" Prątniki z pospolitym Skrętkiem wilgociomierzem,
" Bezlisty,
" Płonniki.
No i jak nie kochać skrętka do tego wilgociomierza???
Ja...cki

7. Data: 2002-10-24 16:13:26

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też lubię mech...

8. Data: 2002-10-25 08:18:36

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> był cień i strona Pn plus woda z dachu spływająca tam właśnie.
> Ale to również wymarzone miejsce i dla innych roślin, cieniolubnych

Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
Mchu nie pokocham z prostej przyczyny - rozrasta sie jak zaraza,
wypiera trawe, moj trawnik zaczyna przypominac wylysialy dywan. Glebe
odkwaszalam kilka razy, wszystko na nic.
Poza tym - mowa jest o ogrodzie poludniowym, polnocnego sie nie
czepiam. Ogrod jest bardzo sloneczny, nie zacieniony, bo jeszcze malo
co na nim rosnie. A mech mimo to daje czadu, ze az mi rece opadaja.
Pozdrawiam
Iza

9. Data: 2002-10-25 10:51:06

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj położyć się kiedyś na mchu. Weź w rękę książkę a w drugą jakieś
dobre wytrawne wino. Jestem pewien, że pokochasz mech. Na trawie tak się nie
da ;-)

10. Data: 2002-10-25 11:40:25

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl>
napisał:

> [...]
jakieś
> dobre wytrawne wino. Jestem pewien, że pokochasz mech. Na trawie

Dobrze.
Kocham mech.
Mech kocha mnie.
Tak mnie kocha, ze wyzera cala trawe.
Jest zazdrosny o nia.
To typowy samec - kazdego rywala rowna z ziemia.
;)

pozdrawiam
Iza - narzeczona Mchu

nie samymi kwiatami czlowiek zyje