mokry sernik jak

21. Data: 2013-05-12 14:45:53

Temat: Re: mokry sernik jak
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Sun, 12 May 2013 11:44:50 +0200 osobnik zwany Ikselka
napisał:

> Do czego to dochodzi, ludzie już nie wiedzą, jak wygląda prawdziwe masło
> :-]
> Prawdziwe masło w temp. pokojowej jest miękkie, a nie twarde. Jeśli jest
> twarde, to znaczy, że NIE JEST prawdziwe i jest tłuszczem roślinnym
> chemicznie utwardzanym :-)

niekoniecznie. Wystarczy, że zawiera wodę jak nibymasła z PRLu

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

22. Data: 2013-05-12 15:28:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 May 2013 12:45:53 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> niekoniecznie. Wystarczy, że zawiera wodę jak nibymasła z PRLu

Ano, tzw "masło śmietankowe" :-)
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

czym panierować piersi z kurczaka?
Dlaczego na zelatynie jest napisane "nie gotowac"?
jak upiec domowy chleb?
Gotowanie kaszy Jaglanej i Ryżu
Co z tym cukrem?