na środku trawnika

21. Data: 2006-11-25 14:01:30

Temat: Re: na srodku trawnika
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> A u mnie nazywa się to orzechem włoskim ;-)

Czy jabłoń, czy orzech, trzeba wziąć pod uwagę owoce spadające
na głowę.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

22. Data: 2006-11-27 11:52:55

Temat: Re: na środku trawnika
Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję za podpowiedzi :)

Uradziliśmy w domu, że poczekamy na naszą lipkę- trudno, niech sobie rośnie
tak wolno jak jej to pasuje.

Zastanawiałam się jak zmienić pokrój lipy na bardziej parasolowaty. Lipa ma
pokrój owalny, korona młodego drzewa przypomina lipowy liść.
Wymyśliłam i nie wiem czy dobrze- uciąć konar przewodnik, żeby nie rosła w
niebo? Czy jest wtedy szansa, ze kształt korony się zmini na bardziej
rozłożysty?

Hę ?
:))
pozdrawiam basia

23. Data: 2006-11-27 15:56:01

Od: Ryba <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Czy jabłoń, czy orzech, trzeba wziąć pod uwagę owoce spadające
> na głowę.

Koniecznie Newtonowi to pomogło. :)
--
Pozdrawiam, Artur.

24. Data: 2006-11-27 16:00:40

Od: Ryba <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Udziadeksu?@wro.vectranet.pl napisał(a):

> Nie gubi liści jak jest susza.

U mnie gubi gdy jest 'drobna plamistość', pod koniec sierpnia
praktycznie łysa. :)
--
Pozdrawiam, Artur.

25. Data: 2006-11-27 16:04:03

Od: Ryba <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):
> Judaszowiec kanadyjski. Tylko, że podobno w Polsce potrafi wymarznąć,
> prawdę mówiąc zupełnie nie rozumiem dlaczego.

Najczęściej w młodości, później sobie radzi.
--
Pozdrawiam, Artur.

26. Data: 2006-11-27 16:10:42

Od: Ryba <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia napisał(a):
> Wymyśliłam i nie wiem czy dobrze- uciąć konar przewodnik, żeby nie rosła w
> niebo? Czy jest wtedy szansa, ze kształt korony się zmini na bardziej
> rozłożysty?

Jest szansa.
Co do Lipy to jestem sceptycznie nastawiony. Próbowałem za radą
Kochanowskiego urządzić tam miejsce wypoczynku, lecz ilość spadzi na
krzesłach produkowanej przez mszyce i czerwce zasiedlające koronę
skutecznie mnie zniechęciła. Pozostanę więc przy Orzechu włoskim.
--
Pozdrawiam, Artur.

27. Data: 2006-11-27 20:53:56

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz"

> Czy jabłoń, czy orzech, trzeba wziąć pod uwagę owoce spadające
> na głowę.

Z orzecha włoskiego spadają wtedy owoce gdy już nie przesiadujemy pod
nim w cieniu tylko idziemy na słoneczko. Wtedy orzechy mogą sobie już
spokojnie lecieć gdzie chcą nie robiąc nikomu krzywdy ;-)

Serdecznie Miłka

Jemioła na drzewie ( czy to początek końca?
Prosba do Michała M i innych
Nasiona lilii
Wszystkim Januszom
kupie TZ-4K-14 lub TV 521