nalesniki

111. Data: 2003-08-31 19:54:40

Temat: Re: Tolerancja dla diet i ich tworcow ;-), Bylo: nalesniki
Od: "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No, Hafsa nie wiem czy Cię to obejdzie, ale podoba mi się to co powyżej
napisałaś. Masz rację.

112. Data: 2003-08-31 19:59:50

Od: "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fakt, swinia to nie lew, a w dodatku paszojad. Lajf iz brutal.

No nie Marcin, świnia jak człowiek wszystko je, a menu ustawia jej człowiek
niestety nieoptymalny coraz bardziej.

113. Data: 2003-08-31 20:03:47

Od: "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W takim razie ja Cię przepraszam za tego "nienazwęgo". Sądziłem po Twojej
dośc łagodnej odpowiedzi, że nie zwracasz na obelgę uwagi. Przyznaję, że
byłem zszokowany i jego obelgą i Twoja odpowiedzią.

114. Data: 2003-09-01 08:46:17

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> W takim razie ja Cię przepraszam za tego "nienazwęgo". Sądziłem po Twojej
> dośc łagodnej odpowiedzi, że nie zwracasz na obelgę uwagi. Przyznaję, że
> byłem zszokowany i jego obelgą i Twoja odpowiedzią.

Nie umiem zgadnąć KOGO Ty przepraszasz... :(
I pewnie dla innych też to jest zagadką (?)
Wystarczy wybrać opcję: "Odpowiedz cytując" i wyciąć wszystkie zbędne
cytaty,
ale zostawić info - do kogo odnosi się Twoja wypowiedź.

Pozdrawiam
Krystyna

115. Data: 2003-09-01 12:14:14

Od: "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> cytaty,
> ale zostawić info - do kogo odnosi się Twoja wypowiedź.

Krystyno!
W poprzednim poście wyciąłem wszystko, żeby Hafsa się nie denerwowała.

Ponieważ ten, który Cię obraził powinien przeprosić, a nie zrobił tego,a Ty
jednak miałaś nutkę pretensji do grupy, że nie stanęła w Twojej obronie to
chciałem Cię przeprosić KRYSTYNO... Skoro wyszło nie za bardzo to trudno. A
Ty myślałaś,że kogo? Pytam tak, z ciekawości..

116. Data: 2003-09-01 12:23:39

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

> W poprzednim poście wyciąłem wszystko, żeby Hafsa się nie denerwowała.

Pisalam ci o tym na priv,ale nie odpowiedziales....
Ja sie nie denerwuje,gdy jest wyciete co trzeba, ale gdy za duzo i za mało-
sam widzisz, jakie zamieszanko..... poza tym mnie nie jest latwo
zdenerwowac, raczej usmeichne sie pod nosem i tyle.Pozdrawiam.Hafsa

--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

117. Data: 2003-09-01 12:35:52

Od: "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisalam ci o tym na priv,ale nie odpowiedziales....>
Moja skrzynka działa bezbłędnie, ale od Ciebie nic nie ma. Czekam, może
dojdzie..

118. Data: 2003-09-01 12:52:29

Temat: coolturaopty
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może napisz też o tej kulturze do tych którzy nas opluwają.
> Niedawno byłam wyzwana od świni. Nie zwróciłaś uwagi czarnemujankowi,
> że tej kultury nie przejawia... :(((

przestań się kobieto nad sobą rozczulać i robić z siebie ofiarę!!!
widzę ,ze padłaś ofiarą nie tylko lekarzy i farmaceutów ale również jesteś
godna pożałowania ofiarą chamstwa czarnegojanka!!
przypomnij sobie jak obrażasz innych a następnie "latasz po grupach "z
płaczem,ze zostałaś obrażona.

a czy ty przeprosiłaś tych których obraziłaś???

119. Data: 2003-09-01 13:00:39

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie trafił jak kulą w płot. Nie dość, że:
> 1. nie jem tego co świnia,
> 2. to jeszcze z przymiotnikiem "podła"
> 3. na co ja nie odpłaciłam podobnymi wyzwiskami, ale wytłumaczyłam,
> DLACZEGO itd.
> 4. Na co - nie dość, że NIKT z wrażliwych na kulturę, nie zwrócł autorowi
> uwagi, to jeszcze ów autor nie raczył za swoje chamstwo przeprosić.
>
> Tak jest! Niech kwitnie i rozwija się nasza polska TOLERANCJA!.... :)
> dla chamstwa... ;(
>
> P.S.
> 5. Gdyby wyzwał mnie od lwicy, pal licho - nawet "podłej" ;)
> [...]

definicja :;
świnia potocznie "o człowieku postępującym nieetycznie,nieprzyzwoicie"

źródło nowy słownik języka polskiego pwn wydanie z 2002

polecam przeczytać jeszcze raz mój post w którym nazwałem ciebie podłą
świnia a później zastanowić się czy jest sens robić z siebie ofiarę

120. Data: 2003-09-01 13:14:48

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

> Moja skrzynka działa bezbłędnie, ale od Ciebie nic nie ma. Czekam, może
> dojdzie..
Moze podajesz zly adres, bo ja wysylam i nie mam zwrotow ; wiec gdzies ten
mail musi dochodzic, tylko pytanie, kto ma z tego ubaw????
Pozdrawiam Hafsa

--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

Siemię raz jeszcze
Co mi pozostaje?
[MM] druga faza?
[atkins,do] koncentracja,pamiec