namoczona fasola co z niej zrobić ?

1. Data: 2004-03-31 06:24:19

Temat: namoczona fasola co z niej zrobić ?
Od: andrzej <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie

jestem na urlopie i mam ugotować obiad - namoczyłem
wczoraj fasolę celem zrobienia "po bretońsku"
ale może ktoś ma jakiś inny pomysł

z góry dziękuje za pomoc

Andrzej

1. Data: 2004-03-31 07:07:28

Temat: Re: namoczona fasola co z niej zrobić ?
Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

andrzej ( m...@g...pl ) napisał:
> witajcie
>
> jestem na urlopie i mam ugotować obiad - namoczyłem
> wczoraj fasolę celem zrobienia "po bretońsku"
> [...]

Zrób tą po bretońsku (narobiłeś mi apetytu) ;)
Może też być zupa fasolowa albo fasola zamiast ziemniaków do drugiego dania
(mięsko w sosie)...

iwona

1. Data: 2004-03-31 07:37:25

Od: "Buźka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bardzo lubię barszcz czerwony z fasolą.

Buźka

1. Data: 2004-03-31 09:19:53

Od: Dusiolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/31/04 8:24 AM, przetłuszczona kartka przyklejona do gablotki
informowała, że wewnątrz znajdują się doczesne szczątki stworzenia
zwanego 'andrzej', obok dołączono kilka słów opisu owego monstrum:

> witajcie
>
> jestem na urlopie i mam ugotować obiad - namoczyłem
> wczoraj fasolę celem zrobienia "po bretońsku"
> ale może ktoś ma jakiś inny pomysł

Mozna zrobic cos w rodzaju mielonych. fasolke gotuje sie,
pozniej zgniata tluczkiem (nie zgnieciona bedzie strzelac
z kotletow w czasie smazenia pod sufit:). Niestety przepis
gdzies zaginal w mrokach niepamieci i nie wiem, co dokladnie
przed samym smazeniem robilo sie z ta fasolowa masa:(
Moze ktos sie zetknal? Chetnie bym zrobil, bo o ile pamietam
smaczne bylo. Przepis pochodzil chyba z krakowskiego...

--
Dusiołek
http://www.szpinak.prv.pl

1. Data: 2004-03-31 09:32:31

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 Mar 2004 11:19:53 +0200 I had a dream that Dusiolek <d...@o...pl>
wrote:
> [...]
> Moze ktos sie zetknal? Chetnie bym zrobil, bo o ile pamietam
> smaczne bylo. Przepis pochodzil chyba z krakowskiego...

Można po prostu fasolę zmielić i zasmażyć - taka jest świetnym dodatkiem
do ziemniaków i jakiegoś mięska, z tym że akurat czerwona byłaby lepsza.

1. Data: 2004-03-31 11:16:19

Od: Dusiolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/31/04 11:32 AM, niespodziewanie eksplodowała kurząca się w kącie
ubiegłoroczna pisanka. Z jej wnętrza wylazło coś, co atlas dziwolągów
identyfikuje jako 'Grzegorz Janoszka' i zapiszczało falsetem:

> Można po prostu fasolę zmielić i zasmażyć - taka jest świetnym dodatkiem
> do ziemniaków i jakiegoś mięska, z tym że akurat czerwona byłaby lepsza.

Nie odaje się do niej żadnego jajka, albo cebulki
tylko, utoczywszy kotlety, rzuca na patelnie?...

1. Data: 2004-03-31 16:27:22

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 Mar 2004 13:16:19 +0200 I had a dream that Dusiolek <d...@o...pl>
wrote:
> Nie odaje się do niej żadnego jajka, albo cebulki
> tylko, utoczywszy kotlety, rzuca na patelnie?...

Ale ja nie pisałem o kotletach z fasoli, tylko o takiej normalnej fasoli
przynajmniej mi to smakuje, ale może dziwny jestem ;)

schab
dieta optymalna
365 Obiadów
przepis na ciasto do szarlotki-poszukuje
Palcówka