niebieski lukier

1. Data: 2003-05-23 09:59:09

Temat: niebieski lukier
Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zabarwić lukier na niebiesko (tylko nie piszcie o barwnikach
spożywczych, bo we Wrocławiu są nie do zdobycia)

Ewa

1. Data: 2003-05-23 10:55:43

Temat: Re: niebieski lukier
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Moze zmieszac z blue curacao, to jedyne jadalne i niebieskie co mi na mysl
przychodzi (oprocz barwnikow). Kiedys zrobilam przepiekny tort na Boze
Narodzenie: oblalam niebieskim lukrem (niebo) z czekolady (takiej
cienutkiej) zrobilam gwiazdy i udekorowalam srebrnymi cukierkami-groszkiem -
goscie bali sie to jesc!

Monika

1. Data: 2003-05-23 16:49:18

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa P." wrote:

> Jak zabarwić lukier na niebiesko (tylko nie piszcie o barwnikach
> spożywczych, bo we Wrocławiu są nie do zdobycia)

Niebieski sznurek? :)))

Bp, NMSP

Lia (pod wplywem dokonan kulinarnych panny B. Jones) :)))

1. Data: 2003-05-24 10:45:13

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

(tylko nie piszcie o barwnikach
> spożywczych, bo we Wrocławiu są nie do zdobycia)

Z tego co wiem, barwniki spożywcze to są te same , co do jajek na Wielkanoc.
W hipermarketach na pewno są, lub w sklepach z chemią.

Dorota

lasagne
sos słodko-kwaśny
Ponownie ciasto rabarbarowe Netusi