ocena antybiogramu

następny post »
Data: 2008-02-20 11:09:22
Temat: ocena antybiogramu
Od: d'plus <u...@t...pl>

Od kiedy pamiętam walczę z płynącym nosem/katarem siennym/alergią?

Mój lekarz miał w mojej ocenie mikro wpadkę więc teraz go na zapas
sprawdzam - kto może mi powiedzieć co oznacza:

"Wyniki:
1- staphylococcus aureus / szczep metycylino-wrażliwy
2- U161.771
3- U803
4- U87103
(MOŻLIWA KOLONIZACJA)"

oraz:

"AMPICILLIN: R (oporny)"
Pozostałe wiersze są S (wrażliwy)

I czy przepisanie augmentinu oraz jakichś kropli/psikacza do nosa,
której nazwy obecnie nie pamiętam jest poprawne?
Zaznaczam, że miałem okres ponadprzeciętnej chorowitości.
Wtedy często musiałem sięgać po antybiotyk. Teraz znów dostaję to samo i
nie sądzę, aby teraz to rozwiązało mój problem.

A moze ktos mi podsunie droge jaka mam obrac aby sie pozbyc uciazliwego
kataru wystepujacego nieregularnie w duzym stopniu, a praktycznie caly
czas w malym stopniu...?
Dopiero po uslyszeniu od znajomej opowiesci z wymazem z nosa w tle
poprosilem lekarza o wykonanie go. Lekarz byl przeswiadczony ze nie
bedzie nic z tego wymazu i twierdzil ze niepotrzebny, ale mocno
poprosilem go o to i dopiero teraz zrobil... nie moge chyba liczyc na
lekarzy w swoim problemie. zasypuja mnie tylko antybiotykami.