odkurzacz bezworkowy

1. Data: 2006-10-11 19:47:05

Temat: odkurzacz bezworkowy
Od: "Julia" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

proszę o radę zamierzam kupić odkurzacz i zastanawiam sie jaki czy z workiem
czy bezworkowy doradzcie proszę jakie macie opinie o tych bezworkowych
jesli pozytywne to jaki kupić i na co zwracać uwagę

2. Data: 2006-10-11 20:31:20

Temat: Re: odkurzacz bezworkowy
Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julia" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czy bezworkowy doradzcie proszę jakie macie opinie o tych bezworkowych
> jesli pozytywne to jaki kupić i na co zwracać uwagę

nie wiem co ci doradzić, sam jestem zainteresowany.

ale zobacz tutaj:
http://www.dyson.pl/range/feature_frame.asp?model=DC
08-ORIGIN
i oczywiście całą resztę (strona główna i inne)

3. Data: 2006-10-11 20:41:49

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Julia napisał(a):
> proszę o radę zamierzam kupić odkurzacz i zastanawiam sie jaki czy z workiem
> czy bezworkowy doradzcie proszę jakie macie opinie o tych bezworkowych
> jesli pozytywne to jaki kupić i na co zwracać uwagę
Jak chcesz to ja mam na zbyciu bezworkowego LG, bardzo malo uzywanego.
Malo uzywany, bo nie nadaje sie zupelnie do drobnego pylu (jaki
wystepuje w opolu pod cementowania). Odkurzanie jednego pokoju i filtr
"siatkowy" trzeba wymyc/wyczyscic bo jest pelny pylu i odkurzacz traci
ciag. Na szczescie to jest "wieczny" filtr z plastiku, nie zuzywa sie.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

4. Data: 2006-10-12 04:55:28

Od: "Karol Żurek" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy bezworkowy doradzcie proszę jakie macie opinie o tych bezworkowych
> jesli pozytywne to jaki kupić i na co zwracać uwagę

niecale 2 miesiace temu byl calkiem rozsadny watek na ten temat, radze
poszukac.

Ja szczerze polecam, mam electroluxa i jest super.

pozdrawiam
Karol

5. Data: 2006-10-12 07:55:03

Od: "Tatko" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julia wrote:
> [...]
> workiem czy bezworkowy doradzcie proszę jakie macie opinie o tych
> bezworkowych jesli pozytywne to jaki kupić i na co zwracać uwagę

Polecam ten http://www.rtvagd.sklep.pl/fagor/vce_240_6155.php5
Ja jestem z niego zadowolony.

_Aforyzm jest ostatnim ogniwem długiego łańcucha myśli_
*Bądź otwarty i dostępny następna spotkana osoba może zostać Twoim*
*najlepszym przyjacielem*.

Przewóz lodówki
kuny na poddaszu jak przeciwdziałać ? (długie)
Co poradzić na srające wróble?
Ścianka działowa z suporexu 5 cm??
Czy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni?