oxana, tony hawk, sender, jurek, ekati, tren R, aicha, aszheri

11. Data: 2009-12-30 22:13:50

Temat: Re: oxana, tony hawk, sender, jurek, ekati, tren R, aicha, aszheri
Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:hhgiev$662$3@news.onet.pl...

> z wiarygodnego źródła wiem,
> że to się nazywa fachowo kuku na móniu :-))

Leczysz sie? Mało skutecznie, powiedz by cie zamkneli .

12. Data: 2009-12-30 22:21:19

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

oxana pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Leczysz sie? Mało skutecznie, powiedz by cie zamkneli .

no dobra, to co ci się nie podoba,
tylko konkretnie, to może coś da się zmienić

13. Data: 2009-12-30 22:30:48

Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> no dobra, to co ci się nie podoba,
> tylko konkretnie, to może coś da się zmienić

nie wchodzę w układy z psychopatami

14. Data: 2009-12-30 22:38:57

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

oxana pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> nie wchodzę w układy z psychopatami

przecież w tym układzie,
choć ta nazwa jest trochę jeszcze na wyrost,
nie masz nic do stracenia jak dotąd, idiotko
i chociaż plując na mnie idealnie służysz moim celom,
to być może wolałbym ich nie osiągać twoim kosztem,
chyba, że bardzo się upierasz.
więc jak ? ;-)

15. Data: 2009-12-30 22:43:20

Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i chociaż plując na mnie idealnie służysz moim celom,
> to być może wolałbym ich nie osiągać twoim kosztem,

że co? konkretnie proszę

16. Data: 2009-12-30 22:49:33

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

oxana pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> że co? konkretnie proszę

napisz, co ci się tu nie podoba,
postaraj się przy tym, żebyśmy to dobrze zrozumieli
i każdy sobie zobaczy, co da się z tym zrobić.
wtedy będziesz miała przynajmniej jasną sytuację,
kto jest wałem, a dla kogo ty jesteś wałem
i nie będziesz strzelać do wszystkich na oślep

17. Data: 2009-12-30 22:56:02

Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wtedy będziesz miała przynajmniej jasną sytuację,
> kto jest wałem, a dla kogo ty jesteś wałem
> i nie będziesz strzelać do wszystkich na oślep

ODPIERDOL SIĘ OD WSZYSTKIEGO CO MNIE DOTYCZY. JASNE ?

18. Data: 2009-12-30 22:58:49

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

oxana pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> ODPIERDOL SIĘ OD WSZYSTKIEGO CO MNIE DOTYCZY. JASNE ?

spoko, tylko porządne obszczyj wszystko co twoje,
żeby było czuć kurwa na kilometr ;-)

19. Data: 2009-12-30 23:17:48

Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> spoko, tylko porządne obszczyj wszystko co twoje,
> żeby było czuć kurwa na kilometr ;-)

POWTARZAM CI JESZCZE RAZ PSYCHOLU, ZNIKAJ, ZAJMIJ SIĘ PASIENIEM KANGURÓW,
PODDAJ SIĘ LECZENIU LUB EUTANAZJI, ODCZEP SIE WSZO PARSZYWA RAZ NA ZAWSZE.
JASNE?

20. Data: 2009-12-30 23:20:22

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

oxana pisze:

> POWTARZAM CI JESZCZE RAZ PSYCHOLU, ZNIKAJ, ZAJMIJ SIĘ PASIENIEM KANGURÓW,
> PODDAJ SIĘ LECZENIU LUB EUTANAZJI, ODCZEP SIE WSZO PARSZYWA RAZ NA ZAWSZE.
> JASNE?

no coś ty kurwa,
przecież to ja, a nie ta anonimowa podszywka,
mam kupę fajnych piosenek i jak chcesz,
to napiszę jedną specjalnie dla ciebie? ;-)

osobowość trolla - jakie ma źródła?
Hołk
Myślę, że Was zainteresuje temat
KRZYWEMU RYJOWI