parmezan - skad?

1. Data: 2003-07-24 13:03:08

Temat: parmezan - skad?
Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze orientujecie sie, jak sie ma cena parmezanu w Niemczech do ceny
parmezanu we Wloszech? Bo mam mozliwosc sprowadzania go sobie czasem i
stad i stad wiec czy warto az z Wloch go ciagnac - Niemcy blizej.
Powiedzmy ze chodzi mi o Parmigiano Regiano, ale nie koniecznie,
ogolnie chodzi mi o dobre sery twarde.

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-25 11:02:29

Temat: Re: parmezan - skad?
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Sabinka" <s...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> stad i stad wiec czy warto az z Wloch go ciagnac - Niemcy blizej.
> Powiedzmy ze chodzi mi o Parmigiano Regiano, ale nie koniecznie,

W Niemczech PR kosztuje 12,99 euro, czyli taki zapakowany trojkat (0,208
kg)kosztowal mnie 2,70 euro(przepisane dokladnie z opakowania)
Ilona

1. Data: 2003-07-25 12:00:39

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Jul 2003 13:02:29 +0200, "I.P." <i...@g...de> wrote:

>W Niemczech PR kosztuje 12,99 euro, czyli taki zapakowany trojkat (0,208
>kg)kosztowal mnie 2,70 euro(przepisane dokladnie z opakowania)

Znaczy 2,70 gdzie? We Wloszech?

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-25 12:03:44

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie pamietam dokladnie ceny ale dobry parmezan na Sycyli kosztowal ok. 60
zl za kg

1. Data: 2003-07-25 12:04:12

Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze orientujecie sie, jak sie ma cena parmezanu w Niemczech do ceny
> parmezanu we Wloszech? Bo mam mozliwosc sprowadzania go sobie czasem i

We Wloszech w srednim markecie placilem Euro 17.99 /kg za Parmiggiano
Reggiano.
Gran Padano byl po Euro 12.99 /kg.
Krojony z kregów, niefoliowany

Ceny z poczatku lipca.
W Niemczech powinno byc taniej.

Pozdr

1. Data: 2003-07-28 08:26:06

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

jot.be:

> We Wloszech w srednim markecie placilem Euro 17.99 /kg za Parmiggiano
> [...]

jest taniej. Gran padano dostaniesz po mniej niż 10EUR/kg, PR jakieś 20%
drożej. Trzeba poszukać. W Metro (czyli Makro) można kupić całe kręgi,
albo pół, albo ćwiartkę, wtedy taniej.

Waldek

1. Data: 2003-07-28 14:46:02

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Jul 2003 10:26:06 +0200, Waldemar Krzok
<w...@u...fu-berlin.de> wrote:

>jest taniej. Gran padano dostaniesz po mniej niż 10EUR/kg, PR jakieś 20%
>drożej. Trzeba poszukać. W Metro (czyli Makro) można kupić całe kręgi,
>albo pół, albo ćwiartkę, wtedy taniej.

Dziwne, sadzilam ze ze zrodla taniej. I liczylam na to, bo jak
"niemiecka" siostre poprosilam o przywiezienie parmezanu to zszokowana
byla ze ja taki drogi ser jadam. No ale jak sie uzywa tylko do
posypania makaronu to tak az drogo nie wychodzi. No i wystarczy
lyzeczka a ten polski "parmezan" to mozna sypac i sypac i i tak nic
nie czuc. Dzieki za rady.

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-08-07 14:24:18

Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

> jest taniej. Gran padano dostaniesz po mniej niż 10EUR/kg, PR jakieś
> 20% drożej. Trzeba poszukać. W Metro (czyli Makro) można kupić całe
> kręgi, albo pół, albo ćwiartkę, wtedy taniej.

Wlasnie... przepraszam, za OT, ale czy dalej mozna wejsc do Metro na karte
Makro?? Kiedys mi to solennie obiecywano, ale nigdy nie mialem czasu
sprawdzic....

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
a...@o...info, a...@t...org