pieczarki z grilla

1. Data: 2001-07-09 14:15:13

Temat: pieczarki z grilla
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byly hitem "drugoplanowym" wczorajszego grilla. Duze ( bo sie troche kurcza)
odwracamy noga do gory i : solimy, pieprzymy, posypujemy suszonym tymiankiem
i kladziemy wiorek masla. I na ruszt, bezposrednio.Te hiciory przebily nawet
smakiem mojego ulubionego kabaczka z grilla. Przypomnialo mi to dawno zap
omniany smak z dziecinstwa , jak rodzice, po grzybobraniu kladli rydze na el
ektrycznej plytce kuchenki i podpiekali a potem tylko sol...

Jola L-L

1. Data: 2001-07-11 01:57:42

Temat: Re: pieczarki z grilla
Od: "Mad-One" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
el
> ektrycznej plytce kuchenki i podpiekali a potem tylko sol...

Moim zdaniem lepsze sa panierowane. Zjadam takich 0,5kg do prawie kazdego
obiadu :)))

pozdrawiam
mad1

1. Data: 2001-07-13 07:51:47

Od: Wojtek Maj <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mad-One wrote:

> [...]
> el

> Moim zdaniem lepsze sa panierowane. Zjadam takich 0,5kg do prawie kazdego

Degustibus non disputatum. Podobno. ALe jednak rydz na blasze ale koniecznie
pieca węglowego. Taki trochę może i przybrudzony od sadzy... Nic lepszego
człowiek jeszcze nie wymyśłił

Korki do wina.
Skuteczne bicie piany
restauracja w b-stoku