plukanie gardla sola

następny post »
Data: 2005-03-26 15:02:23
Temat: plukanie gardla sola
Od: "etr" <e...@W...gazeta.pl>

czesc!
mam infekcje gardla (i ogolne przeziebienie, ale katar juz przeszedl), gardlo
tyz juz nie boli, ale z ogolnego zapalenia cholerstwo roznioslo sie na
dziaslo (tam gleboko za 8ka przy gardle)...
nie chce isc do lekarza (takie moje postanowienie, btw juz sie konczy, tylko
to zapalenie dopieka, nie bedzie mozna sie nacieszyc do konca smakolykami:))
chce sie tylko dowiedziec, czy ta solanka nie zaszkodzi mi na to dzaslo?
wczesniej gardlo bylo plukane dodatkowo szalwia, ktora sie skonczyla:)
btw - czemu ja sie tak przeziebiam???? :(((
rutinoscorbin brany, ubior cieply, i lipa:( moze co do chartowania male
zastrzezenia...
dobrze, ze sie juz cieplej zrobilo i moze juz sie nie beda chorobska imaly
wesolych swiat