podłoga z płyty wiórowej

1. Data: 2008-06-27 19:55:39

Temat: podłoga z płyty wiórowej
Od: chmurka <c...@i...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak odświeżyć podłogę wykonaną z płyty wiórowej? Cyklinowanie +
lakierowanie? Nie wiem, czy coś takiego można cyklinować. Jakieś inne
pomysły?

--
chmurka An.

2. Data: 2008-06-27 20:24:23

Temat: Re: podłoga z płyty wiórowej
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chmurka" <c...@i...onet.pl> napisał w
wiadomości news:g43gjp$4i9$1@news.onet.pl...
> Jak odświeżyć podłogę wykonaną z płyty wiórowej? Cyklinowanie +
> lakierowanie? Nie wiem, czy coś takiego można cyklinować. Jakieś inne
> pomysły?

Naprawdę masz podłogę z płyty wiórowej??? To jedyne odświeżenie, jakie mi do
głowy przychodzi polegałoby chyba na jej wymianie na inną...

J.

3. Data: 2008-06-27 22:12:00

Od: chmurka <c...@i...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P.:

> [...]
>

> Naprawdę masz podłogę z płyty wiórowej??? To jedyne odświeżenie, jakie mi
> do głowy przychodzi polegałoby chyba na jej wymianie na inną...

Biorę pod uwagę wymianę, ale szukam innego - prostego, szybkiego i taniego
rozwiązania. Mam - to za dużo powiedziane, bo to nie jest moja podłoga:)
Ale jest ładna, to mozaika, ośmiokąty i kwadraty, przetykane czymś czego nie
umiem nazwać

--
chmurka An.

4. Data: 2008-06-28 06:13:38

Od: "Jackare" <1...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozwiązania. Mam - to za dużo powiedziane, bo to nie jest moja podłoga:)
> Ale jest ładna, to mozaika, ośmiokąty i kwadraty, przetykane czymś czego

z tego co piszesz to jednak albo jakiś parkiet jest albo panel.
--
Jackare

5. Data: 2008-06-28 09:07:40

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <1...@p...pl> napisał w wiadomości

> z tego co piszesz to jednak albo jakiś parkiet jest albo panel.
> --
> Jackare

Domyslam sie, ze moze to byc tzw. mozaika parkietowa, bardzo popularna w
naszym budownictwie jakies 30-40 lat temu. Cienkie listewki parkietu
naklejane na plyte wiorowa w roznej konfiguracji wzorow. Tego sie nie
cyklinuje, ale mozna wiórkować. Moj osobisty patent (dla silnych i
wytrwalych) - jakis plyn-mleczko typu Skrzat plus szczotka ryzowa lub
kuchenny druciak. I koniecznie rękawiczki :)
JBP

6. Data: 2008-06-28 09:40:57

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"chmurka" <c...@i...onet.pl> wrote in message

Mozaika była naklejana na arkusze papieru stroną licową. Do podłoża
przyklejano ja drugą stroną usuwano paier nośny i lakierowano. Powstawała
bardzo ładna podłoga i znacznie trwalsza niż panele czy wykładziny
drukowane...

Płytki Glorian
Napęd do bramy dwuskrzydłowej
płyta ceramiczna mieszana 2+2