porzadki w niciach

1. Data: 2002-05-07 07:26:34

Temat: porzadki w niciach
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wracam do tematu już kiedyś omawianego - porządkach w nitkach.
Właśnie udało mi się, wreszcie, kupić woreczki z zamknięciami
i w każdym woreczku jest jeden kolor nici.
Chciałam wykorzystać pomysł zawieszenie tych woreczków na wieszaku
drucianym po pralni chemicznej, ale druty są tak skręcone ze sobą,
że nie dadzą się łatwo rozdzielić.
Która z Was właśnie tak przechowuje te woreczki?
Jakie są te Wasze wieszaki po pralni, że daje się nawlekać woreczki ?

Pozdrawiam Krycha
--
"Nie zawsze mów co wiesz, lecz zawsze wiedz co mówisz"

begin 666 krycha.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CMK<GEC:&$-"D9
..FMR>6-H
M80T*14U!24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IK:W)Y8VAA0'!O8WIT82Y
O;F5T+G!L
C#0I2158Z,C P,C U,#=4,#<R-C,T6@T*14Y$.E9#05)$#0H`
`
end

1. Data: 2002-05-07 08:05:55

Temat: Odp: porzadki w niciach
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krycha <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8...@d...zkz.com.pl...
.
> Która z Was właśnie tak przechowuje te woreczki?

ja, ale ja przechowuję wg numerów mulin
to znaczy jeżeli torebki mają naklejkę 2 to oznacza, że są tam muliny z
numerami zaczynającymi się na 2 czyli np. 221

> Jakie są te Wasze wieszaki po pralni, że daje się nawlekać woreczki ?

nie mam wieszaka. wszystkie przybory do wyszywania trzymam
w mini szafce z Ikei, bardzom zadowolana z tego, bo małe ale pojemne.
pozdrawiam ula.

1. Data: 2002-05-07 08:47:28

Temat: Re: porzadki w niciach
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wracam do tematu już kiedyś omawianego - porządkach w nitkach.
> Która z Was właśnie tak przechowuje te woreczki?
> Jakie są te Wasze wieszaki po pralni, że daje się nawlekać woreczki ?

Po postach na grupie tak właśnie zrobiłam. Jeden worek to jeden kolor, woreczki
są opisane, początkowo wkładałam kartki z numerami, a teraz nalepiam
takie"ceny" (nie wiem jak to się nazywa) z metkownicy sklepowej. W woreczkach
zrobiłam dziurki dziurkaczem i każdy założyłam na kółeczko (takie jak do
kluczy), następnie każde kółeczko zawiesiłam na wieszaku z pralni (nie
rozkręcałam go). Acha, na wieszaku wiszą woreczki według numeracji rosnąco,
wtedy błyskiem sie szuka. Teraz jeszcze tylko haczyk w odpowiednim miejscu i
już jest pięknie:-)

Pozdrawiam
Macia

1. Data: 2002-05-07 09:22:45

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po postach na grupie tak właśnie zrobiłam. Jeden worek to jeden kolor,
woreczki
> są opisane, (...), następnie każde kółeczko zawiesiłam na wieszaku z pralni
(nie
> rozkręcałam go).

To czekam mnie jeszcze szukanie kółeczek do kluczy, bo ten pomysł uporządkowania
nici bardzo mi się spodobał. :-))
Pisałam numery nici na woreczku takim pisakiem niezmazującym.

Gdzie dostanę te kułeczka? Woreczków z muliną mam z 70 !

> Acha, na wieszaku wiszą woreczki według numeracji rosnąco,
> wtedy błyskiem sie szuka. (...)

Też tak ułożę. Ale kiedy to będzie? Woreczków szukałam z pół roku.
A teraz będę polowała na kółeczka.
Jak zrobię już te porządki, to nie wiem czy będę miała odwagę je zburzyć
biorąc się do wyszywania :-))))))

Pozdrawiam Krycha.

1. Data: 2002-05-07 09:38:57

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie dostanę te kułeczka? Woreczków z muliną mam z 70 !

Kupiłam w punkcie, gdzie dorabiają klucze. Jedno kosztowało 30 gr. Ale
ostrzegam, że sprzedawcy robią wieeelkie oczy, jak słyszą ilość (80 sztuk). Z
uśmiechem powiedziałam, że przecież można mieć więcej mieszkań czy kluczy do
drzwi. Pan dołożył 4 gratis:-)

> Też tak ułożę. Ale kiedy to będzie? Woreczków szukałam z pół roku.
> A teraz będę polowała na kółeczka.

Jak nie znajdziesz, to chętnie kupię i podeślę do Ciebie:-)

> Jak zrobię już te porządki, to nie wiem czy będę miała odwagę je zburzyć
> biorąc się do wyszywania :-))))))

Nic się nie burzy:-) Wyciągam tylko mulinę z woreczka, który zostaje na
wieszaku. Czasem jedynie mam problem ze zmuszeniem się do włożenia jej później
na miejsce:-)
Macia

1. Data: 2002-05-07 10:39:53

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Jak nie znajdziesz, to chętnie kupię i podeślę do Ciebie:-)

mam nadzieję że kupię je sama,
zajrzę do "dorabiaczy" kluczy :-))
pewnie sie też zdziwi :-)

Jak kupowałam woreczki (pierw 40 szt, a potem wiecej),
to pan w sklepie spytał, czy mogę mu powiedzieć do czego mi tyle woreczków.
Zdradziła mu tą słodką tajemnicę. :-)

(...)
> Nic się nie burzy:-) Wyciągam tylko mulinę z woreczka, który zostaje na
> wieszaku. (...)

Jakbym wyjęła samą mulinę z woreczka na wieszaku,
a używam do wyszywania kilka kolorów na raz, to potem nie wiedziałabym
do jakiego woreczka włożyć, bo te kartki z numerem koloru, to szybko
spadają z motków.
A często mam tylko jeden motek w danym kolorze.

Dziękuję Ci za wskazówki i chęć pomocy w zakupie.

Pozdrawiam Krycha

1. Data: 2002-05-07 12:22:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Która z Was właśnie tak przechowuje te woreczki?
>Jakie są te Wasze wieszaki po pralni, że daje się nawlekać woreczki ?
>
>Pozdrawiam Krycha

w woreczkach trzymam wzory kolderkowe. na plecach drzwi do mojej
dziupli mam deche z takiej plyty jakby pyl trocinowy - u nas to
ochrzczone MDF - bardzo gladkie. w to mam ponabijane gwozdzie -
ladnie porozstawiane na linijki, nozyczki, , radelka etc, jak
rowniez mam jedno cos co ma dwa gwozdzie, ktore przybily na amen
tekturkowa teczke na dokumenty, z klapka odcieta i tam sa rzeczy,
w ktorych nie da sie zrobic dziury albo moga buyc w kupie a luzem
by spadaly z gwozdzia oraz wisi taki biurowy szczypak co to
trzyma iles tam kartek papieru do kupy. a u mnie trzyma torekki
foliowe. inne kobitki robia dziurkaczem dziurki w torebkach i
nanizuje je na takie wielkie kolko co to mozna je otworzyc - cos
jakby na BARDZO duzo kluczy!
poza tym w tych torebkach nalezy robic dziurki by tworzywa
naturalne mogly sobie oddychac. mam tez zwykly haczyk na ktorym
wisi pare torebek...moze ktorys pomysl Ci sie przyda ;)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-05-07 14:29:26

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Która z Was właśnie tak przechowuje te woreczki?
> Jakie są te Wasze wieszaki po pralni, że daje się nawlekać woreczki ?

Za pierwszym razem rozkrecilam wieszak z pralni palcami:)), nastepnie juz
dokladam koleczka bez rozmontowywania calosci, zaczynalam od 100 sztuk:), a
niby prawie nie haftuje:), ale co wybieram haft, to nowe kolory:(.
Koleczka w sklepie metalowym (takim z gwozdziami, wkretami itd) po 10 gr za
szt. Wyciagam potrzebne muliny bez zdejmowania koleczek - oszczedzam
paznokcie:), numerkow pilnuje jak oka w glowie, przy malej ilosci nici w
motku - skrecam razem z numerkiem, zeby nic nie zginelo.

Elzbieta

1. Data: 2002-05-08 14:16:55

Od: "Anka Sekulska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naturalne mogly sobie oddychac. mam tez zwykly haczyk na ktorym
> wisi pare torebek...moze ktorys pomysl Ci sie przyda ;)

Bardzo prosze o zdjecie takiego cuda, szukam inspiracji.

sekutnica

1. Data: 2002-05-08 19:26:21

Od: stynka <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> znacze tz drzwi? juz sie robi ;))

Ja tez bym chciala zobaczyc!!!

stynka

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"It is the mark of an educated mind to be able to entertain
a thought without accepting it."

Aristotle
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

stynka