preparat do szamba

1. Data: 2006-01-31 06:39:54

Temat: preparat do szamba
Od: "Bart" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam pytanie odnośnie neutralizacji osadów w szambie za pomocą
preparatów biologicznych. Czy znacie jakiś dobry zadający egzamin
preparat. bo z wszystkich przeze mnie przeglądanych to nie znalazłem
nic sensownego albo jak już było to na szambo pojemności 2 m3
a ja mam moje około 30 m3.

pozdrawiam
bartek

2. Data: 2006-01-31 11:13:31

Temat: Re: preparat do szamba
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bart" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> mam pytanie odnośnie neutralizacji osadów w szambie za pomocą
> preparatów biologicznych. Czy znacie jakiś dobry zadający egzamin
> preparat.

'Szambex' jest polecany jako dobry. Na Allegro można zakupić. Trudno
stwierdzić organoleptycznie, czy rzeczywiście zdaje egzamin. ;-P
I.

niedogrzanie mieszkania
wilgotnosc powietrza w domu
zalalem kawalek sklepu