problem z wagą

1. Data: 2001-11-12 13:17:46

Temat: Re: problem z wagą
Od: "Maja Wieckowska" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> mam pytanie ?:)) ale proszę sie nie obrażać :) czy Wy naprawdę tyle jecie
> ?:)) bo mi jak Was poczytam to od razu slinka leci i mam ochote na wielkie
> gotowanie:)) ale poniewaz schudlam juz 22 kg to nie bardzo mam ochote na
> rekordy w druga strone :))

Tak my dużo jemy (widać to w galerii) a najwięcej je nasza grupowa grubaska
MechaGodzilla.:)))))

Pozdrawiam
Maja

1. Data: 2001-11-12 13:19:33

Temat: problem z wagą
Od: "Dorota Gudaniec" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie:))
jestem tu nowa ( tz. nigdy sie nie udzielalam) ale chetnie Was czytam :))
i.........
[...]
Moze to niewlasciwe miejsce ale chetnie osobom lubiacym jesc ( tak jak ja
:)) ) podpowiem jak schudnac ale na priv bo nie chce byc posadzana o spamy
:))

Pozdrawim serdecznie
Dorota

1. Data: 2001-11-12 16:23:27

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Gudaniec" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> :)) ) podpowiem jak schudnac ale na priv bo nie chce byc posadzana o spamy

witaj skarbie,

to ja sie pocieszam, ze w ciagu kwartalu 11 kg porzucilam (a do wagi
idelanej trza jeszcz 24 kg)
a ty juz masz za soba dwa razy wiecej niz ja!
gadaj natychmiast jakzes to zrobila, bo metoda, nie zrec tyle jest cokolwiek
dlugotrwala i malo smaczna :(

skrzacik

1. Data: 2001-11-12 16:38:27

Od: "Bee" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj sredecznie

Jedzenie to mój konik, ale faktycznie wagę trudno utrzymać.
Od dzis sie odchudzam, może Twój sposób jest lepszy.
Czekam na priva.

Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2001-11-12 17:04:54

Temat: Odp: problem z wagą
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Gudaniec <a...@a...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9soi13$l9a$...@n...tpi.pl...
> Witam serdecznie:))
> Pozdrawim serdecznie
> Dorota

Witaj i podczytuj, ale niw za często, bo faktycznie wagę trudno ci utrzymać
będzie. Ja po każdej serii przeczytanych postów idę coś przegryźć, nie
mówiąc już o nowych przepisach które wypróbowuję.
Na wszelki wypadek na wagę nie staję, cosik tylko szmaty mi się w praniu
ostatnio często zbiegają. Widocznie jakieś złe gatunkowo.
Ale na priv proszę a nuż można przy tym jeść.
Pozdrawiam pełen nadziei Ramzes.:-(((

1. Data: 2001-11-12 18:37:07

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Wedlug mnie, jesli ta twoja dieta nie jest oszukanstwem :))), to moze
wystarczy ci na wkupne tutaj? Oby byla prawdziwa i dzialajaca !!!!
a tak przy okazji to i na moje priva jesli mozna bardzo prosze,

**********
m-gosia
**********

1. Data: 2001-11-13 10:43:41

Od: "iza" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

moje priv tez sie dolacza..

iza
GG 879972

Użytkownik <m...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9sp4ta$ifc$...@n...xs4all.nl...

1. Data: 2001-11-13 13:22:55

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@h...com napisal:

> Wedlug mnie, jesli ta twoja dieta nie jest oszukanstwem :))), to moze
> wystarczy ci na wkupne tutaj? Oby byla prawdziwa i dzialajaca !!!!
> a tak przy okazji to i na moje priva jesli mozna bardzo prosze,

Też poproszę, chociaż nie bardzo wierzę :-) ale co szkodzi
spróbować?

Krycha

zupa pomidorowa
kapusta z porem