proktolog-gastrolog-prosba o opinie!!! please

1. Data: 2004-08-25 17:34:25

Temat: proktolog-gastrolog-prosba o opinie!!! please
Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wstęp:
jestem uzalezniona od czopkow glicerynowych. Od dwoch lat zalatwiam sie
z ich pomoca. Bez nich ani rusz!!!! Nawet jak wszystko w srodku plywa!!!
Czyli mimo ze mam biegunke, to bez czopka sie nie zalatwie.
Do tego zulam dziennie okolo 100 gum co powodowalo te biegunki (juz je
ograniczylam do minimum).

lekarz; wywiad:
inne choroby odbytu i odbytnicy (k62)
-co to znaczy?

Postępowanie:
agiolax granulki 3x dziennie (dziala przeczyszczajaco)
masc nife+ligno 2xdziennie
metocopramid 3x 2 tabl. (tez przy okazji dziala przeczyszczajaco)

- czy napewno wszystko dobrze przepisal?
- czy jak one dzialaja przeczyszczajaco, to mi jelit nie rozwali jezeli
nie uzyje czopka?

doradzcie. Jeszcze nie zaczelam stosowania bo mam obawy

Prosze o opinie

Stokrotka

2. Data: 2004-08-25 17:38:41

Temat: Re: proktolog-gastrolog-prosba o opinie!!! please
Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stokrotka napisał:
> Wstęp:
>
> metocopramid 3x 2 tabl. (tez przy okazji dziala przeczyszczajaco)

metoclopramid znaczy sie;-)
> Stokrotka

gojenie sie ranki
pomóżcie zdiagnozować, doradźcie...