prosba o pomoc w tlumaczeniu z angielskiego

1. Data: 2006-06-24 08:58:21

Temat: prosba o pomoc w tlumaczeniu z angielskiego
Od: "wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktos moze mi pomoc w przetlumaczeniu kilku wyrazen? Pochodza z ksiazki o
metodach w edukacji medycznej:

Another [method], under development, employs perfusion of an ethically-sources
human cadavres, or part thereof, to offer a realistic alternative to live
surgery.
Chodzi mi tylko o slowo "perfusion" - przeplukane?

/...zabiegów chirurgicznych i mikrochirurgicznych takich jak:/ vascular
saturing, anastomosis and repair, aneurysm clip applications, intra-parenchyma
resection

Z gory dziekuje,
Wojtek