przecier pomidorowy - jakim urządzeniem ?

1. Data: 2005-09-06 13:19:36

Temat: przecier pomidorowy - jakim urządzeniem ?
Od: "Jacek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym kupić do domu jakieś niedrogie urządzenie do robienia przecieru
pomidorowego. Jest teraz sezon, lubie zupy pomidorowe, poradźcie co mam
kupić - mikser, coś wieloczynnościowego? Są takie elektryczne młynki jak do
kawy ale podobno one za bardzo roztrzepują pomidory.

2. Data: 2005-09-06 13:21:33

Temat: Re: przecier pomidorowy - jakim urządzeniem ?
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
do
> kawy ale podobno one za bardzo roztrzepują pomidory.

Ja uzywam takiego urządzenia "na korbke" produkcji USSR jeszcze...
sprawdza sie doskonale przeciera kazde miekkie owoce oddzielajac skórki i
nasiona..
i jest praktycznie niezniszczalne

Marek

3. Data: 2005-09-06 15:22:29

Od: "Agucha" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do
> kawy ale podobno one za bardzo roztrzepują pomidory.

Można metoda ręczna:) pomidory pociachac na pół lub mniejsze kawałki
zagotowac i chwile gotowac a potem na sito i przetrzec. gotowy przecier w
słoiki i na półke.
pozdr Aga

4. Data: 2005-09-06 18:51:00

Od: "Jacek" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuje wam ale pytałem o urządzenie elektryczne. Mam prąd w domu...

5. Data: 2005-09-06 20:40:55

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> dziękuje wam ale pytałem o urządzenie elektryczne. Mam prąd w domu...

pomidory to nie sa kamienie ze trzeba specjalna technologie stosować..

ale i do elektrycznych maszynek do miesa są dostepne
odpowiednie przystawki do robienia soku..

szczegóły na stronach ZELMERA i w googlu

Marek

6. Data: 2005-09-07 05:18:36

Od: "Kyllyan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pomidory to nie sa kamienie ze trzeba specjalna technologie stosować..
> ale i do elektrycznych maszynek do miesa są dostepne
> odpowiednie przystawki do robienia soku..

Ale sok to nie przecier. Nie znam urządzenia elektrycznego, które by się w
tej sytuacji sprawdzało. Mimo, że też mam prąd w domu używam sita i kopyści
;)

--
Sławomir J Marusiński
Gdańsk

7. Data: 2005-09-07 09:18:31

Od: "suzi" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

wystarczy wiec zwykla elektryczna maszynka do mielenia miesa ktora nie
odziela soku od miaszu - u mnie w domu zdaje egzamin 100%
chyba ze potrzebujesz takiego co i obiera ze skorki? to nie znaju takiego

pozdrawiam
suzi

8. Data: 2005-09-07 09:30:08

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "suzi" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> odziela soku od miaszu - u mnie w domu zdaje egzamin 100%
> chyba ze potrzebujesz takiego co i obiera ze skorki? to nie znaju takiego

http://www.kansaswindpower.net/juicers.htm

urządzenie prymitywne..i az wstyd że niedostepne w priwislanskim kraju..:(

Marek

9. Data: 2005-09-07 10:55:33

Od: "Małgorzata Leszczyńska" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> urządzenie prymitywne..i az wstyd że niedostepne w priwislanskim kraju..:(
>
> Marek

Tak, mam takie produkcji jeszcze CCCP. Ale pytano wyraźnie o elektryczne.

10. Data: 2005-09-07 11:13:41

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Leszczyńska" <g...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dfmgv5$g48$1@inews.gazeta.pl...

> Tak, mam takie produkcji jeszcze CCCP. Ale pytano wyraźnie o elektryczne.

Mówisz masz...technologia ta sama..a na prund..;)

http://www.fromsadtoraw.com/Pictures/RawKitchen/Juic
er.jpg

M.

sałatka z bialej kapusty [P]