pstrąg zapiekany w chlebie

61. Data: 2014-05-30 21:57:49

Temat: Re: pstrąg zapiekany w chlebie
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:53886611$0$2242$65785112@news.neostrada.pl...

> To teraz wystarczy tylko odbić się od dna. ;)

No- to proste:-)

> A serio - jeśli na co dzień nie parasz się specjalnie kuchnią, to masz
> dwie możliwości:
> 1. Zrobić coś naprawdę prostego, choćby sałatkę, grzanki i wino, ale podać
> to ładnie i w odpowiednim klimacie (żeby nie powiedzieć z francuska
> "entourage' u" ;) ).
Trochę się zafiksowałęm na tę rybkę- i zapewne ją przyrządzę. Tyle, że
troszkę uproszczę te Wasze przepisy. No- może trochę więcej niż troszkę:-)

> 2. Zaprosić ukochaną do dobrej restauracji.

Wprawdzie żona lubi, ale ja mam trochę oporów przed jedzeniem w
restauracjach. Nie lubię też tej atmosfery. Preferuję domowe jedzenie w
domowym zaciszu:-)

--

Chiron

62. Data: 2014-05-30 22:34:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 May 2014 21:57:49 +0200, Chiron napisał(a):

> Wprawdzie żona lubi, ale ja mam trochę oporów przed jedzeniem w
> restauracjach. Nie lubię też tej atmosfery. Preferuję domowe jedzenie w
> domowym zaciszu:-)

Popieram. Świętowanie we dwoje to niepowtarzalna i intymna okazja,
restauracja to sztampa, dobra dla sztywniaków bez inwencji. Nawet jeśli się
Twoje danie nie uda, to podpowiadam pewniaka na finał - kieliszek szampana
i truskawki, przy świecach, dobrej muzyce i koniecznie na świeżutkiej
lnianej pościeli :-)

63. Data: 2014-06-14 15:16:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

No cóż, nie wszystko od razu wychodzi...mimo starań. Dzięki za pomoc-
wszystkim. Chociaż postawiliście przede mną baaardzo trudne zadanie:-)

No cóż- może przy następnej okazji będzie bez zakalca:-(

--

Chiron

64. Data: 2014-06-14 16:01:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Jun 2014 15:16:54 +0200, Chiron napisał(a):

> No cóż, nie wszystko od razu wychodzi...mimo starań. Dzięki za pomoc-
> wszystkim. Chociaż postawiliście przede mną baaardzo trudne zadanie:-)

Myyyyy? Sam se postawiłeś, upierając się na tę potrawę, która wcale prosta
w wykonaniu nie jest ;-)

> No cóż- może przy następnej okazji będzie bez zakalca:-(

Bieeeeeedny Chirek, szczerze Cię żałuję. No ale jednak jestem pewna, że sz.
Małżonka doceniła Twój trud! :-)

65. Data: 2014-06-14 23:45:49

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w wykonaniu nie jest ;-)

> Bieeeeeedny Chirek, szczerze Cię żałuję. No ale jednak jestem pewna, że

Doceniła- przynajmniej tak mówiła. No ale trochę głupio, że tyle wysiłku na
nic:-(
No cóż- mogłem posłuchać Ewy

--

Chiron