pytanko

11. Data: 2006-10-26 21:00:40

Temat: Re: pytanko
Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Dzisiaj po południu sąsiadka zawołała nas na swoja
> działkę, żeby pokazać irysa, który właśnie wykształcił okazały pąk
> kwiatowy. Lada chwila rozkwitnie. :-)
> Pozdrawiam dygresyjnie Ja...cki

Dziś obrywałem owoce pigwowca on cały w kwiatach.
Kwitnie juz czwarty raz w tym roku.
Co to się porobiło.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net
www.sklep.oczkowodne.net

12. Data: 2006-10-27 08:48:55

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AurorA"

> Dziś obrywałem owoce pigwowca on cały w kwiatach.
> Kwitnie juz czwarty raz w tym roku.
> Co to się porobiło.

u mnie sasanka i perukowiec :)
Ale kocimiętka tez kwitnie nieprzerwanie a dereń ma pąki kwiatowe :)

--
ewa

13. Data: 2006-10-27 09:22:00

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <m...@l...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "AurorA"

> u mnie sasanka i perukowiec :)
> Ale kocimiętka tez kwitnie nieprzerwanie a dereń ma pąki kwiatowe :)

A u mnie hortensje mają iście wiosenne pąki.

Pozdrawiam
Baśka

14. Data: 2006-10-27 16:49:14

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa"

> Ale kocimiętka tez kwitnie nieprzerwanie (...)

U niej to normalka ... moja też kwitnie choć ją już czwarty raz strzygę
;-)

Serdecznie Miłka

15. Data: 2006-10-28 10:26:32

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dobranoc"

> A u mnie hortensje mają iście wiosenne pąki.

ja przyuwazyłam dzis kotki na wierzbie - wielkanoc tuż tuż ;-)P

--
ewa

16. Data: 2006-10-28 16:38:39

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa"

> ja przyuwazyłam dzis kotki na wierzbie - wielkanoc tuż tuż ;-)P

A u mnie pokazały się pędy kwiatowe żurawki krwistej. Całe cztery pędy
;-)

Serdecznie Miłka

17. Data: 2006-10-28 23:26:37

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <m...@l...com> napisał w wiadomości

> Ale kocimiętka tez kwitnie nieprzerwanie a dereń ma pąki kwiatowe :)

Jaki deren?

Pozdrawiam,
Bpjea

18. Data: 2006-10-29 10:59:52

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea"

> Jaki deren?

hmmm prawde mówiać dokładnie go nie zdefiniowałam - kupiłam jako jadalny,
ale coś mi tu uświadamialiście, że sa rózne i ze niektóre maja duże owoce,
niektóre małe. Ten ma dość nieduze listki i jeszcze nie owocował. :(

--
ewa

19. Data: 2006-10-29 11:05:58

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa"

> Ten ma dość nieduze listki i jeszcze nie owocował. :(

Aaa ... dość nieduże listki mówisz ... i pewnie jeszcze zielone ?!
Hmm, to by uściśliło krąg poszukiwań ;-)

Serdecznie Miłka

20. Data: 2006-10-29 20:37:04

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

bez x wrote:

> Jaki deren?

Pewnie jednak jadalny. On wytwarza pąki kwiatowe w rok przed kwitnieniem.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz sodomita w Udine