reklama ubezpieczenia zdrowotnego Aviva

1. Data: 2010-10-02 20:46:38

Temat: reklama ubezpieczenia zdrowotnego Aviva
Od: "szparag" <n...@n...ie> szukaj wiadomości tego autora

Jak wam się podoba ta reklama telewizyjna?
Dla mnie koszmar.
Ta klinika kojarzy mi się z Mcdonaldem, wszyscy wchodzą na raz do
gabinetów z lekarzami-klonami i do tego jeszcze promocja na
szczepionkę w powiększonym zestawie! Totalnie odhumanizowane. Nie
chciałbym się tam leczyć.

2. Data: 2010-10-02 21:49:02

Temat: Re: reklama ubezpieczenia zdrowotnego Aviva
Od: Jarosław K. Grzyb <j...@t...info> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-10-2010 o 22:46:38 szparag <n...@n...ie> napisał(a):

> [...]
> gabinetów z lekarzami-klonami i do tego jeszcze promocja na
> szczepionkę w powiększonym zestawie! Totalnie odhumanizowane. Nie

Ale dobrze pokazuje jak wygląda dostęp do "powszechnej" służby zdrowia,
kolejki często do lekarzy pierwszego kontaktu a nie mówiąc już o
specjalistach (mieszkam w niespełna 20 tys. mieście i nie ma lekarza
kardiologa). Oczywiście gdy zapłacimy zupełnie zmienia się dostępność i
oferta...

Raczyłbym się przyzwyczajać, ponieważ w bardziej zaawansowanych krajach UE
takie oferty są bardzo popularne i ogólnie przyjęte -> lekarz ma dobrze bo
ma zapłacone, dobry gabinet i sprzęt a i klient (pacjent) nie ma kolejek,
wie że sprzęt jest dobry (bo płaci na Niego dużo ubezpieczonych) oraz że
zatrudniony lekarz się do pracy przykłada (to nie NFZ, gdzie często się
zaturnia każdego bo i tak się dostanie kontrakt oraz klientów jest aż
nadto).

Inna kwestia, że i tak płaci się powszechne ubezpieczenie zdrowotne. Ale
to już kwestie polityczne i nie będę ich polecał.

Nie mam z nimi żadnych powiązań, nie jestem klientem ani zatrudniony,
jedynie wyrażam opinię.

Pozdrawiam.

--
Jarosław K. Grzyb
www.testmed.info

Simple Hack To Get $3000 To your Paypal
Wylewy podskórne po zastrzykach, wenflonach itp.
Aston Martin DB7 - niepokojące objawy
Niezidentyfikowany ból.
Niesteroidowe leki (Aspiryna) a Choroba wrzodowa.