rozliczanie spoldzielni

From: Wozik <w...@s...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom,pl.soc.prawo
Subject: rozliczanie spoldzielni
Date: Sun, 31 Aug 2003 16:40:08 +0000 (UTC)

Witam,

dostałem pismo, w którym spółdzielnia informuje mnie o opłatach, w
miesiącach jesienno-zimowych. Wiadomo drożej, bo ogrzewanie.

Ale spółdzielnia wprowadziła dodatkową opłatę:

"wprowadza się na okres od 01.09.2003 r. do 31.07.2004 r. składnik na
pokrycie kosztów dodatkowych w tym - kosztów lustracji, ekspertyz,
opłat sądowych, zastępstwa procesowego i kwot wynikających z nakazu
zapłaty"

Czyli przez 10 miesięcy mam płacić po 35 zł haraczu.

Co to ma być do cholery? Mieszkanie jest moją, a nie spółdzielni,
własnością.

Oczywiście zadzwonię do nich i się dowiem o co chodzi, ale Was proszę
o ewentualne rady, jak sobie z takimi sytuacjami radzić.

PS Cross na pl.soc.prawo

--
___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
`(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766