serducho:)

1. Data: 2004-10-17 18:27:38

Temat: serducho:)
Od: "dzida" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, na które chciałabym otrzymać jak najszybszą odpowiedź!!!!
Chodzi mi o medycynę, a konkretnie o kardiologię....
Otóż gdy ma się zawał mięśnia sercowego, trzeba wykonać zabieg, który przepcha
zapchane tętnice.... Moje pytanie to: jak nazywa się ten zabieg?
Koronorografia czy koronografia czy koronarografia???? Wiem jeszcze o
koronoroplastyce albo o koronoplastyce albo o koronaroplastyce....?
Pomóżcie, bo mam ogromny dylemat!!! Jak brzmi nazwa????
Z góry dziękuję!!!

2. Data: 2004-10-17 18:37:34

Temat: Re: serducho:)
Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dzida" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> koronoroplastyce albo o koronoplastyce albo o koronaroplastyce....?
> Pomóżcie, bo mam ogromny dylemat!!! Jak brzmi nazwa????

Ten zabieg nie sluzy do "przpychania" tetnic wiencowych:))

Jesli chodzi o nazwe,to jest to KORONAROGRAFIA.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl

3. Data: 2004-10-17 18:39:34

Od: "dzida" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten zabieg nie sluzy do "przpychania" tetnic wiencowych:))
>
> Jesli chodzi o nazwe,to jest to KORONAROGRAFIA.
>

> --
> Dziękuję serdecznie! A do czego służy?? Bo tam się stosuję taki balonik z
ciśnieniem 8 atmosfer, który "wybucha" w miejscu zatkania tętnicy/żyły...
To nie to? Bardzo prosze mnie uświadomić!!!:):)
Za dotychczasowe informacje- stokrotne dzięki!!!
Pozdrawiam!

4. Data: 2004-10-17 19:32:44

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: 1...@n...onet.pl,
Od: dzida <d...@b...pl>
Było:
> [...]
> koronaroplastyce....?
> Pomóżcie, bo mam ogromny dylemat!!! Jak brzmi nazwa????

google
http://www.google.pl/advanced_search?num=50&hl=pl&lr
=lang_pl&ie=UTF-8&as_qdr=all
po wpisaniu "koronografia" wynalazły o take o:

http://www.kardio3.katowice.pl/strona/pracownie/01.h
tm#koronografia

http://www.lodz.ptkardio.pl/chns.html

i kilkanaście innych

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

Dobowa zbiorka moczu u dziecka - ilosc !
kręcenie głową
Rower do rehabilitacji
zdjecie gipsu i odzkodowanie
Sennośc !!!!