Dobowa zbiorka moczu u dziecka - ilosc !

1. Data: 2004-10-17 16:43:02

Temat: Dobowa zbiorka moczu u dziecka - ilosc !
Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !
Ile powinna siusiac szesciolatka ? Robimy dzisiaj dobowa zbiorke
moczu i od godz 8 rano (wtedy poszlo pierwsze siusiu do kibelka) Zuza
nasiusiala tylko raz !! I to nie wiecej jak jakies 150 ml ! Moze sie jeszcze
uzbiera, zachecamy do picia, przypominamy, ze jak bedzie chciala siusiu to ma
zameldowac....nie mam pojecia czy ten typ tak ma, czy ona (moze nawet
nieswiadomie) wsytzymuje dzisiaj ???
--
pozdrawiam serdecznie
nann

2. Data: 2004-10-17 17:53:47

Temat: Re: Dobowa zbiorka moczu u dziecka - ilosc !
Od: "K." <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nann" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
ma
> zameldowac....nie mam pojecia czy ten typ tak ma, czy ona (moze nawet

Po to jest dobowa zbiorka moczu zeby to wszystko ustalic wiec po cholere
jeszcze zachecac do picia i dodatkowo nawadniac?????????? Tak miedzy nami to
i tak dluzej niz 24 godz. nie wstrzyma moczu - zadzwonil dzwoneczek?? ROTFL
Zaden zdrowy czlowiek nie jest w stanie wstrzymac mocz dluzej niz
kilkanascie godz...

Wiec rada wujka Konrada: Nic nie robic tylko zbierac normalnie mocz.

K.

3. Data: 2004-10-17 18:39:32

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

K. (konrad-w[wytnijto]@hot.pl) napisał(a):

> [...]
> wstrzymac mocz dluzej niz kilkanascie godz...
>
> Wiec rada wujka Konrada: Nic nie robic tylko zbierac normalnie mocz.

Primo nie dodatkowo nawadniac, ale zachecac do picia !
Secundo, chodzilo mi o to jaka jest norma wydalania moczu dla dzieci w tym wieku,
moze cholera
oszukuje i podsikuje pokryjomu ? A ja jutro bede oczami swiecic w laboratorium
twierdzac, ze
dziecko wydalilo przez dobe 200 ml.

pozdrawiam serdecznie
nann

4. Data: 2004-10-17 19:38:54

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: X...@1...42.231.152,
Od: nann <n...@w...pl>
Było:
> ... moze cholera oszukuje i podsikuje pokryjomu ? A ja jutro
> bede oczami swiecic w laboratorium twierdzac, ze dziecko wydalilo
> przez dobe 200 ml.

<lol>
Ty się nie martw o swoje oczy tylko pilnuj swego skarbu ;-)

To nie są zawody, albo wyrabianie normy tylko badanie lekarskie i ono będzie
podstawą diagnozy, jak nie upilnujesz to diagnoza będzie zła.

Ale się nie przejmuj, jak jutro będziesz miał coś z oczami to zrobisz to
zbieranie jeszcze raz :D
--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

kręcenie głową