Re: Dobowa zbiorka moczu u dziecka - ilosc !

From: nann <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Dobowa zbiorka moczu u dziecka - ilosc !
Date: Sun, 17 Oct 2004 20:39:32 +0200

K. (konrad-w[wytnijto]@hot.pl) napisał(a):

> Użytkownik "nann" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Po to jest dobowa zbiorka moczu zeby to wszystko ustalic wiec po
> cholere jeszcze zachecac do picia i dodatkowo nawadniac??????????
> Tak miedzy nami to i tak dluzej niz 24 godz. nie wstrzyma moczu -
> zadzwonil dzwoneczek?? ROTFL Zaden zdrowy czlowiek nie jest w stanie
> wstrzymac mocz dluzej niz kilkanascie godz...
>
> Wiec rada wujka Konrada: Nic nie robic tylko zbierac normalnie mocz.

Primo nie dodatkowo nawadniac, ale zachecac do picia !
Secundo, chodzilo mi o to jaka jest norma wydalania moczu dla dzieci w tym wieku,
moze cholera
oszukuje i podsikuje pokryjomu ? A ja jutro bede oczami swiecic w laboratorium
twierdzac, ze
dziecko wydalilo przez dobe 200 ml.

pozdrawiam serdecznie
nann