serwetka z kółeczkami (dwoma)

Data: 2004-08-25 07:26:42
Temat: serwetka z kółeczkami (dwoma)
Od: "koko szanel :)" <k...@N...gazeta.pl>

> i nadal proszę o radę jak zrobić kółko na kółku - takie coś pojawia się we
> wzorze w ostatnim kramie z robótkami wydaniu specjalnym z koronkami :(( i ja
> nie potrafię wymyślić jak to zrobić :)

No właśnie to męczę :))

Ja to wymyśliłam tak:

1. związuję nitki z dwóch czółenek
2. jednym czółenkiem robie wewnętrzne kółeczko z pikotkiem
3. znowu wiszą mi razem dwa czółenka :)
4. jednym czółenkiem zaczynam kółko i dołączam w połowie (po ośmiu słupkach)
pikotek z mini-kółeczka serwetki, potem jeszcze osiem słupków i przestaję
robić tym czółenkiem
5. biorę drugie czółenko i robię słupki ODWROTNE na tej nitce co poprzednio
robiłam pierwszym czółenkiem. Po ośmiu słupkach robię z nitki z drugiego
czółenka kółeczko z pikotkiem, po czym dalej osiem słupków odwrotnych i
ściągam kółko pierwszym czółenkiem.

Cały czas sprawdzam, czy mi się nitka z pierwszego czółenka przesuwa!!!!!

Jedyne co mi nie wychodzi to początek z tych dwóch czółenek, czyli dolna
część tych podwójnych kółeczek - muszę wymyślić, jak zaplątać dwie nitki,
żeby te dwa kółeczka leżały płasko, bo teraz to mi się jakoś troche
przekręcają :))
Ale zrobiłam już z osiem, i idzie mi coraz lepiej, tyle tylko, że ten
prototyp zostanie u mnie, bo nie jest idealny!

Pomogłam?

Pozdrawiam, zafrywolitkowana Koko