świnski łeb

1. Data: 2022-07-30 21:54:38

Temat: świnski łeb
Od: Gil <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobić z polówki swińskiego łba kupionego w przedhistorycznym
markecie?

2. Data: 2022-07-31 21:27:28

Temat: Re: ?winski ?eb
Od: Stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-07-30 o 21:54, Gil pisze:
> Co zrobić z polówki swińskiego łba kupionego w przedhistorycznym
> markecie?

głowiznę
pozdr
Stefan

Avast.

3. Data: 2022-08-01 18:22:06

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.07.2022 o 21:54, Gil pisze:
> Co zrobić z polówki swińskiego łba kupionego w przedhistorycznym
> markecie?

Trafiłeś na normalny skarb.  Co zrobić? - Może galaretę a`la kurczak w
galarecie. Czyli ugotować jak rosół obrać z kości, pokrajać na drobno
podlać rosołem w którym się gotował dodać odpowiednie przyprawy
pogotować wszystko z godzinę i odstawić do wystygnięcia. Albo lepiej
ugotować w rosole , obrać z kości pokrajać w grube plastry i zostawić do
wystygnięcia - znakomita rzecz do kanapek albo na zakąskę do gorzały.
Aha, krojenie w plastry lepiej idzie na wystygniętym już mięsie.

4. Data: 2022-08-02 19:01:03

Od: Stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-08-01 o 18:22, trybun pisze:

> [...]
> wystygnięcia - znakomita rzecz do kanapek albo na zakąskę do gorzały.
> Aha, krojenie w plastry lepiej idzie na wystygniętym już mięsie.

No i to właśnie jest głowizna! :) tylko gotować trzeba dłużej...
https://beszamel.se.pl/porady/jak-zrobic/glowizna-w-
galarecie-przepis-na-glowizne-aa-VPEC-qCNr-DSHT.html
serdeczności w smaczności
pozdr
Stefan

Avast.

5. Data: 2022-08-03 18:25:42

Temat: Re: Wieprzowa głowa
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.08.2022 o 19:01, Stefan pisze:

> [...]
> https://beszamel.se.pl/porady/jak-zrobic/glowizna-w-
galarecie-przepis-na-glowizne-aa-VPEC-qCNr-DSHT.html

Jest jeszcze parę innych przepisów na ten wręcz wyborny kawałek mięsa.
Na Bałkanach to przysmak.  Szkoda tylko że w Wielkopolsce tak trudny do
zdobycia. A nie chcę ryzykować zakupem bezpośrednio od chłopa.

6. Data: 2022-12-10 13:32:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gil <g...@g...pl> wrote:
> Co zrobić z polówki swińskiego łba kupionego w przedhistorycznym
> markecie?

Pierogi.
Galantyna.
Pasztet.
Salceson.

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

Lepiszcze do masy
Ostrzenie noża
Czym wyczyścić plastik z kamienia?