sympatyczna grupa!

11. Data: 2006-11-18 14:41:25

Temat: Re: sympatyczna grupa!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message
news:574c.000000c9.455f01db@newsgate.onet.pl...

> To nie porada Panie Slawisto, to ostrzeżenie.
> Pozdrawiam.Mirzan

Nie jestem lękliwy, a śmierć bywa często wyzwoleniem...

12. Data: 2006-11-18 14:56:43

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:
> I uważaj na ekologów, mogą namówić do przypięcia się
> łańcuchem do drzewa.

A w dodatku łańcuch musi być z żelaza wyhodowanego metodami
ekologicznymi i ortograficznymi.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2006-11-18 17:33:02

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Nov 2006 09:34:04 +0100, sylvia napisał(a):

> Witam serdecznie!
> Ja napisze nie na temat grupy ale co tam... Bardzo rzadko pisze na tej
> grupie ale za to praktycznie codziennie Was czytam i nie ukrywam, że
> zdobywam wiele cennych informacji i uwag odnośnie zakładania i pielęgnowania
> ogrodu. Muszę napisać, że jesteście najmilszą grupą tematyczną z jaką się do
> tej pory spotkałam i mam nadzieję, że tak pozostanie.

Witaj Sylwio i zostań.
Świeżej krwi nam trzeba do znęcania się;)

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

14. Data: 2006-11-18 18:41:40

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MisiekK" <m...@i...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> do
>>
> Ja też czytuję i w porównaniu do innych grup zauważam że rośliny
> uspokajają...
> --
:)
to nie rosliny uspokajaja ale praca
bo jak ktos sie napracuje to nie sil na szukaie dziury w calym
:)))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

15. Data: 2006-11-18 22:08:16

Od: "Sylwia Sz." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Dzień bez podlizywania to dzień stracony :-)))
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

To może jeszcze ciepłe kapciochy przyniosę i herbatkę ... :)

Hehe podlizuch... tego jeszcze o sobie nie słychałam!
Pozdro
Sylwia Sz.

16. Data: 2006-11-18 22:25:27

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia Sz." <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> To może jeszcze ciepłe kapciochy przyniosę i herbatkę ... :)
>
> Hehe podlizuch... tego jeszcze o sobie nie słychałam!

No to może skończmy z tą sympatycznością, niewycinaniem podpisów i
ględzeniem o niczym. Opowiedz o swoim ogrodzie, proszę:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

17. Data: 2006-11-19 18:54:40

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylvia" <s...@W...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...] Muszę napisać, że jesteście najmilszą grupą tematyczną z jaką się do
> tej pory spotkałam i mam nadzieję, że tak pozostanie.

Witaj :)
Z tymi ekologami-ekstremistami Mirzan przesadzil - dawno tu takich nie
widzialem :)
Sam jestem umiarkowanie ekologiczny i polecam Ci zalozyc swoj wlasny kompost
jesli jeszcze takiego nie masz :)
Dobrze by tez bylo jesli bys miala w ogole jakis ogrod. Tymczasowo wystarczy
marzenie o posiadaniu takiego.

Pozdrawiam,
Bpjea

18. Data: 2006-11-19 19:43:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości

> Sam jestem umiarkowanie ekologiczny i polecam Ci zalozyc swoj wlasny
kompost
> jesli jeszcze takiego nie masz :)

Zdefiniuj "umiarkowanie ekologiczny", określenie bardzo chwytliwe.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

19. Data: 2006-11-19 21:27:05

Temat: do Dirko
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piszę tutau, bo nie docieraja do Ciebie listy pod adres d...@n...pl.
To na jaki adres mozna do Ciebie napisać?

Pozdrawiam Krycha

20. Data: 2006-11-19 22:57:51

Od: "mia63" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> do
> >
> Dzień bez podlizywania to dzień stracony :-)))

I kto to mówi ;-))
vide post "witam";-)
z braku innych zajec..piskam o bele czym;-)
mia

Tradycja w narodzie ginie - Grzegorzom
Znów o trawnik
Re: Witam
oczko na zimę
Jak przygotowac pelargonie do przezimowania?