szpinak - potrzebuje rady ;)

From: Edyta Jaczewska <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: szpinak - potrzebuje rady ;)
Date: Wed, 26 Nov 2003 14:18:00 +0100

no wiec tak:

po raz ostatni jadlam TO w przedszkolu i nie bede psula zebranym apetytu
opisem dalszych losow wmuszonego mi szpinaku. potem chodzilam po swiecie
utwierdzona w tym wstrecie na kamien. jesli szpinak wchodzil do jakiegos
pomieszczenia, to ja je natychmiast opuszczalam.

a dzis nastapil przelom. kryzys mam, albo co.
postanowilam zrobic TO i zjesc, sprawdzic hart ducha i charakter. co,
mnie bedzie taki szpinak terroryzowal? mnie?!

nie odsylajcie mnie do googla, bo ja tu grupy wsparcia potrzebuje.
czy ktos moze mi podrzucic dobry, niezawodny przepis na szpinak? podobno
TO sie czosnkiem doprawia? mam juz mrozony, "rozdrobniony" w zamrazalniku.

obiecuje zdac relacje niezaleznie od wyniku eksperymentu ;)

pozdrawiam,
Edycja