to jak, tniemy jablonki?

71. Data: 2007-02-12 21:44:28

Temat: Re: to jak, tniemy jablonki?
Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli tak uważasz, to ile ha sadów posiadasz żeby tu mówić o wiedzy? No i
jakie masz wykształcenie w dziedzinie ogrodnictwa?

72. Data: 2007-02-12 21:58:08

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jeśli tak uważasz, to ile ha sadów posiadasz żeby tu mówić o wiedzy? No i
> jakie masz wykształcenie w dziedzinie ogrodnictwa?
:)
sama siebie sie pytasz?
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

73. Data: 2007-02-12 22:03:13

Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisałam do Dirko, dlaczego uważasz że sama siebie? Ja rozumiem że zaraz ktoś
napisze że wykładowcy na SGGW to głąby a sadowny jeszcze więksi ale tak z
ciekawości, jak ktoś mnie poucza chcę wiedzieć na jakiej podstawie.

74. Data: 2007-02-12 22:22:48

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisze że wykładowcy na SGGW to głąby a sadowny jeszcze więksi ale tak z
> ciekawości, jak ktoś mnie poucza chcę wiedzieć na jakiej podstawie.
bo podpielas sie pod swoj post
:)
specjalnie wlazlem na serwer grup dyskusyjnych
aby zobaczyc jak to wyglada na 'drzewie'
:)
odpisujac komus powinnas zostawiac stopke
aby bylo wiadomo komu odpisujesz
:)

75. Data: 2007-02-12 23:14:10

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eqqn3v$3fh$1@julia.coi.pw.edu.pl Monika
<m...@o...pl> napisał(a):

> Jeśli tak uważasz, to ile ha sadów posiadasz żeby tu mówić o wiedzy?

Hejka. A ile hektarów sadu ma prof. Pieniążek? Żeby wiedza zależała od
ilości posiadanych hektarów życie byłoby pewnie o wiele prostsze. ;-)

> No i jakie masz wykształcenie w dziedzinie ogrodnictwa?

Skromniutkie, właściwie to jestem amatorem :-)
Pozdrawiam finalnie Ja...cki

76. Data: 2007-02-13 10:05:03

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Nie mam ich zbyt dużo, jabłoni będzie około 8 sztuk, dość
starych o
> gęstych, koronach ale jak teraz zacznę mojego osobistego sadownika
zaganiać
> do roboty to gdzieś około marca weźmie się w końcu za sekator ;-)

Jedno drzewo w tygodniu a zdąży do końca kwietnia bez większego
wysiłku.
:-))

Pozdrawiam swobodnie

77. Data: 2007-02-13 16:06:55

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):
> bo podpielas sie pod swoj post
[...]
Nic z tego, odpisała Dirkowi.

--
pozdr. Jerzy

Za "czapkę" się nie obrażam - bo tak cię(z małej) nazywali
Wrócę, ale tylko pod jednym warunkiem :-)
storczyki
Na jakim etapie projektowac ogrod?
Powitałem Grupę - ale nie wyszło