turnus rehabilitacyjny - pytanie

następny post »
From: "Czarek" <c...@c...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: turnus rehabilitacyjny - pytanie
Date: Mon, 16 Jul 2001 09:03:12 GMT

Witam wszystkich,
jestem mamą dziecka autystycznego i chcę z nim wyjechać na turnus
rehabilitacyjny w Jantarze. I tu zaczyna sie problem. Nie uzyskam
dofinansowania, będzie to turnus pełnopłatny, jednak ośrodek twierdzi, że
MUSI mieć oprócz skierowania od lekarza skierowanie z Centrum Pomocy
Rodzinie. Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie odpowiada, że żadnych
skierowań nigdy nie wystawiało, Ośrodek swoje, że skierowanie musi być.
Błędne koło ;-((((. Czy ktoś zna ten temat i mógłby mi pomóc??? Jak to jest,
mogę pojechać na pełnopłatny turnus, czy wróciliśmy do czasów kartkowych -
nieważne, że towar się zepsuje, kartki nie ma, nie sprzedam!
Bardzo dziękuję za wszelkie sugestie, pozdrawiam.

16.07 Andrzej Wójtowicz
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla