ubezpieczenie NFZ

21. Data: 2013-08-28 19:28:19

Temat: Re: ubezpieczenie NFZ
Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-28 21:10, lu dzik pisze:
> Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Nie miałem wyboru gdzie się urodzę, ale teraz mogę wybrać gdzie spędzę
> resztę życia i z tego skorzystam.
> Mam prawo do takiej opieki i po co mi ona potrzebna wyjaśniłem w poście
> inicjującym wątek.
> Takie świadczenia przysługują każdemu

Nieprawda, one przysługują, jeśli spełnione sa warunki określone ustawą.
Ty ich (na szczęście) nie wypełniasz, więc przestań naprzykrzać się o
poradę, jak przepisy prawa obejść.

22. Data: 2013-08-28 19:35:45

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-08-28 15:18, obywatel lu dzik uprzejmie donosi:

> Nie wiążę swojej przyszłości z tym krajem, o czym pisałem już w
> pierwszej wypowiedzi, więc czytaj dokładnie.
> Oczywiście żadnych merytorycznych treści, tylko "jak Ci źle to
> wypierdalaj", jakie to polskie...

Ty za to czytać umiesz... heheh.
Dostałeś linkę z zasadami przyznawania takich uprawnień przez OPS.
Przykład łódzki, standard ogólnopolski. Jak interesują cię terytorialne
niuanse, rusz chociaż dupę do najbliższego OPSu, gdzie jakaś miłosierny
pracownik udzieli odpowiednich informacji. Profilaktycznie radzę, nie
zaczynaj od dochodzenia swoich praw należnych, bo tam też nierzadko
pracują skrzywdzeni przez 'system'.

23. Data: 2013-08-28 21:07:07

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-28 20:31, p47 pisze:

> [...]
> świadczenia zdrowotne nie płacisz, przepisów nie chcesz przestrzegać,
> pasożytujesz już tu 30 lat i uważasz, że państwo (czyli inni ) powinni

Za to bardzo chętnie są leczeni, operowani tacy jak Wałęsa i inni oraz
jeszcze ludzie, którzy na operację przyjechali zza granicy, Oni może
płacą. ale dla niehc to grosze. I tylko dla takich znajdą się zawsze
expersowe terminy, dobrzy lekarze. Dla innych już nie ma miejsca, nie ma
zapisów.

--
animka

24. Data: 2013-08-29 09:37:01

Od: "lu dzik" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieprawda, one przysługują, jeśli spełnione sa warunki określone ustawą.
> Ty ich (na szczęście) nie wypełniasz, więc przestań naprzykrzać się o
> poradę, jak przepisy prawa obejść.

Jesteś kompletnie głuchy na rzeczowe argumenty i to moja ostatnia
odpowiedź dla Ciebie.
Spełniam kryteria, wątek zacząłem od tego, że chcę uniknąć chodzenia w tym
celu do PUPu i o to się wszystko rozchodzi.
Zazdroszczę spokojnego życia, skoro spać nie możesz z powodu tego, że ja
"wyłudzam" świadczenie i "okradam" Cię ze składek. Dobranoc, żegnaj i
zajmij się swoimi karolakami.

Wódka i askorbina
Renta socjalna a rejestracja w UP
Re: Gdzie jest Ikselka?