Re: ubezpieczenie NFZ

From: animka <a...@t...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: ubezpieczenie NFZ
Date: Wed, 28 Aug 2013 23:07:07 +0200

W dniu 2013-08-28 20:31, p47 pisze:

> Nie wiążesz planów z "tym krajem", praca ci tu "nie odpowiada", za
> świadczenia zdrowotne nie płacisz, przepisów nie chcesz przestrzegać,
> pasożytujesz już tu 30 lat i uważasz, że państwo (czyli inni ) powinni
> opłacać twoje leczenie.
> A to niby dlaczego!?

Za to bardzo chętnie są leczeni, operowani tacy jak Wałęsa i inni oraz
jeszcze ludzie, którzy na operację przyjechali zza granicy, Oni może
płacą. ale dla niehc to grosze. I tylko dla takich znajdą się zawsze
expersowe terminy, dobrzy lekarze. Dla innych już nie ma miejsca, nie ma
zapisów.

--
animka