ubezpieczenie NFZ

11. Data: 2013-08-27 19:38:30

Temat: Re: ubezpieczenie NFZ
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-08-26 19:20, obywatel lu dzik uprzejmie donosi:
> [...]
> naprawdę nie służą, poza zapoznaniem się z ofertami typu telemarketing,
> czy układanie płytek dla osób z grupą inwalidzką.
> Na studenta jestem już za stary, mieszkam obecnie u
> rodziców-stypendystów ZUS, nikt nie może mnie fikcyjnie zatrudnić,
> przysposobić, zaadoptować czy coś w tym stylu, nie jestem
> emerytem/rencistą ani inwalidą. Niby istnieje konstytucyjne prawo do
> bezpłatnej służby zdrowia, ale jak mnie wykreślą w PUP, to nawet gdy
> mnie coś potrąci na pasach, to nie przyjmą mnie bezpłatnie do szpitala.
> Na samodzielną opłatę w NFZ mnie nie stać, gdzie mogę się ubezpieczyć,

MOPS może pomóc.
http://www.mops.lodz.pl/index.php/pomoc
Najłatwiej chyba będzie to zrobić, stając się osobą bezdomną.

12. Data: 2013-08-27 20:55:03

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 27 sierpnia 2013 10:11:05 UTC+2 użytkownik lu dzik napisał:

> Ja nie pracuję na czarno, a potrącić mnie mogą choćby na rowerze, nie brak
> kierowców morderców, na dojazd do PUP muszę wydać kasę na PKS i od samego
> oglądania tych urzędników tam mnie skręca i ma się wtedy ochotę zostać
> Brejwikiem.

A wiesz, jak ich skręca od oglądania takich jak ty? Nierobów, którzy mają nieustanne
roszczenia?

Raz w miesiącu wydać na PKS w dwie strony, zrobić sobie wycieczkę tam i z powrotem -
to taki straszny koszt, wysiłek i wyrzeczenie? Żeby móc sobie za pieniądze z budżetu
/czyli także moje/ korzystać bez limitów z darmowej opieki zdrowotnej?

Nie przesadzaj.

Może po prostu brakuje ci argumentów na odrzucenie kolejnych ofert pracy...

Ania

13. Data: 2013-08-27 21:03:38

Od: "lu dzik" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Po przeczytaniu tego postu aż ciśnie się pytanie, dlaczego niby miałbym
> ja, a w ogólności społeczeństwo płacić za leczenie takiego lenia jak ty,
> który nie dosyć, ze NIC temu społeczeństwu od siebie nie daje, to
> jeszcze tak jest leniwy, ze nawet nie chce mu się tych łagodnych wymogów
> formalnych spełnić, aby mieć uprawnienia do dalszego wyłudzania
> świadczeń zdrowotnych (powtarzam, -nic w zamian nie dając!)

Nie wiem co Ci i Twojemu społeczeństwu wyrywam, pytam jak skorzystać z
należnych mi jako obywatelowi świadczeń,
gdzie tu jakieś wyłudzenia, bo nie rozumiem? Nie pracuje na czarno i nie
wyłudzam zasiłków, chciałbym moć zwyczajnie czasem iść do pieprzonego
lekarza w NFZ,
do którego i tak prawie nie sposób się dostać bez kolejek i stania o 5
rano przed przychodnią, a łażenie do PUP po prostu zwyczajnie nie
odpowiada.

14. Data: 2013-08-27 23:13:02

Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-27 23:03, lu dzik pisze:
> [...]
> do którego i tak prawie nie sposób się dostać bez kolejek i stania o 5
> rano przed przychodnią, a łażenie do PUP po prostu zwyczajnie nie

Usiłujesz w sposób bezczelny i zuchwały (bo publicznie to ogłaszasz),
wyłudzić nienależne ci korzyści.
Opieka medyczna, także świadczona w ramach publicznej służby zdrowia NIE
JEST darmowa,sprzęt i praca personelu wszak kosztuje, a każdy z
uprawnionych ma prawo do tych świadczeń, bo za nie wcześniej ZAPŁACIŁ
(on sam albo członek jego rodziny) w formie wcale niemałych, poniekąd
ryczałtowych opłat- składek pobieranych przez ZUS!
Wprawdzie z tych składek , w ramach miłosierdzia społecznego;-) opłacana
jest tez opieka medyczna bezrobotnych przy założeniu, ze oni
rzeczywiście bez swojej winy nie mają pracy, choć jej aktywnie
poszukują. Przez owo aktywne poszukiwanie rozumie się
wg.dotychczasowych, chorych przepisów ZALEDWIE comiesięczne pojawianie
się w PUP. Natomiast ty ani nie płacisz składki, ani nie robi dla ciebie
tego nikt z twojej rodziny, pracy proponowanej w PUP nie chcesz podjąć i
nawet nie raczysz tam raz na miesiąc się pojawić.
A zatem dlaczego część moich zarobionych pieniędzy (i każdego innego
płacacego składki na ZUS), które muszę wpłacać do ZUS ma być zużyta na
pieszczenie się z takim darmozjadem, zamiast np. byc spożytkowana na
podniesienie jakości świadczeń dla prawowicie do ich odbioru
uprawnionych, tj. tych, co za nie ZAPŁACILI!?

15. Data: 2013-08-28 07:49:11

Od: "lu dzik" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podniesienie jakości świadczeń dla prawowicie do ich odbioru
> uprawnionych, tj. tych, co za nie ZAPŁACILI!?

Bredzisz człowieku, te świadczenia i tak są należne, kwestia tylko tego
który urząd to poświadczy:
PUP, ZUS, KRUS, MOPS czy co tam jeszcze, jak widzisz, podatki płacę robiąc
zakupy a to dzięki VAT, rodziny własnej nie mam,
oferty PUP typu praca na kasie w biedronce czy cieciowanie na budowie za
5zł/h mnie nie interesują.
Zainteresuj się ile kosztowało stworzenie systemu EWUŚ i po co to
zrobiono, zamiast uznać, że każdy obywatel z PESELem jest ubezpieczony,
w tym kraju po prostu nic nie działa od A do Z tak jak powinno, żyje już
prawie 30 lat i nie widziałem jeszcze w Polsce niczego, co by działało
prawidłowo:
prawo, podatki, gospodarka, edukacja, transaport, koleje, drogownictwo,
służba zdrowia, policja, opieka socjalna, mieszkalnictwo, czy ostatnia
ustawa śmieciowa i wiele innych,
we wszystkich dziedzinach jest bajzel!! Więc nie bredź mi tu człowieku, że
_należne_ świadczenie dla kogoś takiego jak ja, obniży poziom Twojego
leczenia, ale jak rozumiem łatwiej Ci zaatakotwać pojedyńczą osobę, niż
system, lub władzę.

16. Data: 2013-08-28 08:27:58

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-08-28 09:49, obywatel lu dzik uprzejmie donosi:
> [...]
> że _należne_ świadczenie dla kogoś takiego jak ja, obniży poziom Twojego
> leczenia, ale jak rozumiem łatwiej Ci zaatakotwać pojedyńczą osobę, niż

Mam dobrą radę więc dla Ciebie: emigruj!
I to szybko, póki się nie rozchorujesz.

Ludzie umierają codziennie. I nie wszyscy są interesujący.

17. Data: 2013-08-28 13:18:28

Od: "lu dzik" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-08-28 09:49, obywatel lu dzik uprzejmie donosi:

> Mam dobrą radę więc dla Ciebie: emigruj!
> I to szybko, póki się nie rozchorujesz.

Nie wiążę swojej przyszłości z tym krajem, o czym pisałem już w pierwszej
wypowiedzi, więc czytaj dokładnie.
Oczywiście żadnych merytorycznych treści, tylko "jak Ci źle to
wypierdalaj", jakie to polskie...

18. Data: 2013-08-28 16:28:38

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W którym miejscu ustawy jest ta siostra/brat?

NIe wiem, ale o tym prawie dowiedziałam się kiedyś z wypełnianego w
rejestracji formularza, to jest z pouczenia do tego formularza, a znam
przypadki gdy wykorzystano to prawo.

--
Nie jestem medykiem. (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

19. Data: 2013-08-28 18:31:25

Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-28 15:18, lu dzik pisze:

> Nie wiążę swojej przyszłości z tym krajem, o czym pisałem już w
> pierwszej wypowiedzi, więc czytaj dokładnie.
> Oczywiście żadnych merytorycznych treści, tylko "jak Ci źle to
> wypierdalaj", jakie to polskie...

Nie wiążesz planów z "tym krajem", praca ci tu "nie odpowiada", za
świadczenia zdrowotne nie płacisz, przepisów nie chcesz przestrzegać,
pasożytujesz już tu 30 lat i uważasz, że państwo (czyli inni ) powinni
opłacać twoje leczenie.
A to niby dlaczego!?

20. Data: 2013-08-28 19:10:37

Od: "lu dzik" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> świadczenia zdrowotne nie płacisz, przepisów nie chcesz przestrzegać,
> pasożytujesz już tu 30 lat i uważasz, że państwo (czyli inni ) powinni

Nie miałem wyboru gdzie się urodzę, ale teraz mogę wybrać gdzie spędzę
resztę życia i z tego skorzystam.
Mam prawo do takiej opieki i po co mi ona potrzebna wyjaśniłem w poście
inicjującym wątek.
Takie świadczenia przysługują każdemu i co za różnica czy przypieczętuje
to PUP, MOPS, ZUS czy nawet MONAR (choć ten przypadek mnie nie dotyczy)
więc wyjaśnij z łaski swojej do czego się wciąż przypierzasz i bredzisz o
jakichś wyłudzeniach podatków z Twoich ciężko zarobionych pieniędzy.

Wódka i askorbina
Renta socjalna a rejestracja w UP
Re: Gdzie jest Ikselka?
Okulary