Re: ubezpieczenie NFZ

From: "lu dzik" <l...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: ubezpieczenie NFZ
Date: Wed, 28 Aug 2013 09:49:11 +0200

Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:521d327e$0$1253$65785112@news.neostrada.pl...
> Usiłujesz w sposób bezczelny i zuchwały (bo publicznie to ogłaszasz),
> wyłudzić nienależne ci korzyści.
> Opieka medyczna, także świadczona w ramach publicznej służby zdrowia NIE
> JEST darmowa,sprzęt i praca personelu wszak kosztuje, a każdy z
> uprawnionych ma prawo do tych świadczeń, bo za nie wcześniej ZAPŁACIŁ
> (on sam albo członek jego rodziny) w formie wcale niemałych, poniekąd
> ryczałtowych opłat- składek pobieranych przez ZUS!
> Wprawdzie z tych składek , w ramach miłosierdzia społecznego;-) opłacana
> jest tez opieka medyczna bezrobotnych przy założeniu, ze oni
> [...]

Bredzisz człowieku, te świadczenia i tak są należne, kwestia tylko tego
który urząd to poświadczy:
PUP, ZUS, KRUS, MOPS czy co tam jeszcze, jak widzisz, podatki płacę robiąc
zakupy a to dzięki VAT, rodziny własnej nie mam,
oferty PUP typu praca na kasie w biedronce czy cieciowanie na budowie za
5zł/h mnie nie interesują.
Zainteresuj się ile kosztowało stworzenie systemu EWUŚ i po co to
zrobiono, zamiast uznać, że każdy obywatel z PESELem jest ubezpieczony,
w tym kraju po prostu nic nie działa od A do Z tak jak powinno, żyje już
prawie 30 lat i nie widziałem jeszcze w Polsce niczego, co by działało
prawidłowo:
prawo, podatki, gospodarka, edukacja, transaport, koleje, drogownictwo,
służba zdrowia, policja, opieka socjalna, mieszkalnictwo, czy ostatnia
ustawa śmieciowa i wiele innych,
we wszystkich dziedzinach jest bajzel!! Więc nie bredź mi tu człowieku, że
_należne_ świadczenie dla kogoś takiego jak ja, obniży poziom Twojego
leczenia, ale jak rozumiem łatwiej Ci zaatakotwać pojedyńczą osobę, niż
system, lub władzę.