ubezpieczenie NNW

111. Data: 2009-10-12 09:03:21

Temat: Re: ubezpieczenie NNW
Od: Vax <m...@z...sie> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> Słodziutki to jesteś Ty ze swoimi klapkami na oczach i pianą na ustach.

Nio. Różowiutką. Z wisienką.
BTW kiepski "argumencik".

> O całorocznym NNW z Tobą skończyłam rozmawiać. Teraz rozmawiam z
Baloo o
> NNW i KL związanymi z wycieczkami.

W którym miejscu o KL?

> Jakaż to logika nakazuje wcinać się
> do rozmowy postronnych osób,

To nie logika, to mój absolutny brak sieciowego obycia,
który na podstawie faktu, iż:
- dyskusja odbywa się publicznie
- na usenecie
- pod tytułem NNW
nie pozwolił domyślić się, że jest to prywatna wymiana maili
traktująca o KL.

> nie wnikając nawet o czym aktualnie
> rozmawiają, tylko po to, żeby obrazić rozmówcę?

Obraziłem Cię pisząc, że NNW to nie KL?
Wstrzonsajonce. A jakiego koloru mam klapki?
Nie na nogach. Na oczach.

v.

112. Data: 2009-10-12 09:05:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Agnieszka <a...@z...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Vax" <m...@z...sie> napisał w wiadomości

> Słodziutki to jesteś Ty ze swoimi klapkami na oczach i pianą na ustach. O
> całorocznym NNW z Tobą skończyłam rozmawiać. Teraz rozmawiam z Baloo o
> NNW i KL związanymi z wycieczkami. Jakaż to logika nakazuje wcinać się
> do rozmowy postronnych osób, nie wnikając nawet o czym aktualnie
> rozmawiają, tylko po to, żeby obrazić rozmówcę? "Wzruszająca inaczej"?

No bo jak ktoś nieubezpieczony od głupoty....

Qra

113. Data: 2009-10-12 09:09:19

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

----------------------------
> § 15. Uczestnicy wycieczek i imprez podlegają ubezpieczeniu od następstw
> nieszczęśliwych wypadków, a w przypadku wycieczki lub imprezy zagranicznej
> &#8212; ubezpieczeniu od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów
> leczenia.
----------------------------

W tym.

> To nie logika, to mój absolutny brak sieciowego obycia,

Fakt. Logiki w tym za gorsz, obycia też. A ponieważ kompletnie nie rokujesz,
to z mojej strony EOT.

Agnieszka

114. Data: 2009-10-12 09:43:51

Od: Vax <m...@z...sie> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> ----------------------------
> ----------------------------
>
> W tym.

W tym to wspomina rozporządzenie. Baloo nie podważał obowiązkowości
KL a rozmowa cały czas toczyła się wokół NNW.

> Fakt. Logiki w tym za gorsz, obycia też. A ponieważ kompletnie nie
> rokujesz,

"Jesteście głupi i was nie lubię" powiedziała dziewczynka.

> to z mojej strony EOT.

Ciekawe, czy ktoś przejmie pałeczkę ;)

v.

115. Data: 2009-10-12 09:44:59

Od: Vax <m...@z...sie> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

[...taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaki cytat...]
by:

> No bo jak ktoś nieubezpieczony od głupoty....

tutututurututu - przybywa wsparcie! :)

v.

116. Data: 2009-10-12 10:17:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vax <m...@z...sie> tak oto plecie:

> Qrczak pisze:
>
> [...taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaki cytat...]
> by:

> tutututurututu - przybywa wsparcie! :)

Chciałbyś!

Qra, zabezpieczona

117. Data: 2009-10-12 11:10:54

Od: Vax <m...@z...sie> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Chciałbyś!

W sumie to chyba nawet nie - bo dla mnie już za daleko od sedna wątku.
Póki przytyki towarzyszą argumentom jest to nawet znośne (i zdarza mi
się).
Gorzej, gdyby ktoś zaczął klecić posty z samych inwektyw, prawda? ;p
A to było pytanie retoryczne.
Miłego dnia ;)

v.

Re : [OT] tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach
Pytanie o sanatorium.
O Franku - chyba on topic, ale nie wiem, czy tak można :)
Normalnie nie wiem co o tym myśleć
lezakowanie a sanepid