uciążliwy hałas - POMOCY

From: "s0ze" <s...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: uciążliwy hałas - POMOCY
Date: Sat, 27 Nov 2004 19:51:33 +0000 (UTC)

Witam,

Proszę o pomoc ludzi, którzy wiedzą lub którzy już przechodzili takie rzeczy.

Mam sąsiadkę, która urządziła sobie salę do ćwiczeń na fotepianie w pokoju,
który sąsiaduje niemal z całym naszym mieszkanie. Mimo, że (jak ona twierdzi)
wyciszyła ten pokój to hałasy dochodzący jest niesamowity. Często pracuję w
nocy i w dzień potrzebuję się wyspać. Bez stoperów nawet nie mogę zmróżyć oka.
Dla przykładu powiem, że dziś grała od 10:30 z przerwami do 20:15 razem pewnie
z 7 godzin.... (nie ma dla niej dnia święta czy niedzieli bez grania...
ostatnio grała nawet 1 listopada)

Ostatnio urodziło się nam dziecko i nie mogę spać ze stoperami bo nie usłyszę
dziecka...

Na wszelkie nasze argumenty: że to jest budynek mieszkalny a nie szkoła
muzyczna, że hałas na pewno przekracza normy (na razie nie wiem jak zmierzyć
ten poziom, kto to robi?), sąsiadka (bardzo nie miła) odpowiada, krótko, że
ona 'musi grać'.

Zarząd wspólnoty mieszkaniowej jest bardzo nieporadny i raczej na nich nie
mogę liczyć, złożyliśmy pismo podpisane przez trzech sąsiadów i nic...

Szukam prawnika, który mógłby mi pomóc poprowadzić sprawę by przynajmniej
zmniejszyć uciążliwość hałasu lub jakiegoś stowarzyszenia lub po prostu kogoś
kto mi pomoże w tej sprawie...