umieram z niepokoju o meza....

61. Data: 2007-08-01 08:51:51

Temat: Re: umieram z niepokoju o meza....
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f8peom$ibh$1@news.onet.pl...
> 31.07.2007: Jurek wrote:
>>

> Ten naukowiec jest kierownikiem ,,Katedry Trzody Chlewnej''? Chyba chcesz
> sobie przegwizdać takimi bezczelnymi pomówieniami. Może jeszcze wyślemy
> maila
> do tego prof., aby zweryfikował swoje ,,wtórowanie'' profesorowi, którego
> nie
> ma?

Pisz matole gdzie chcesz, nic mi do tego... Twoje zdanie szczurzyco
interesuje mnie tyle co zeszłoroczny śnieg!!!
Pozdrawiam Jurek M.

62. Data: 2007-08-01 10:24:36

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek"

> Mam przyjemność i zaszczyt znać profesora doktora hab. Eugeniusza Kijowskiego,
> który jest kierownikiem Katedry Jakości Żywności (tak niestety kuriozalnie
> nazywa się ta Katedra, sam prof. nie wie dlaczego).

Wcale go nie znasz choć powołujesz sie na jego nazwisko juz nie pierwszy raz.
Bo ten profesor wcale nie ma na imię Eugeniusz.
On nazywa sie Jacek kijowski.
Teraz juz będziesz mógł do woli wypisywać, ze to twój kolega -))).
Ale jak widzisz jest tam numer do niego i łatwo to zweryfikować jak on Ciebie
zna -)))

Jacek Kijowski, prof. dr hab.
Wydział Nauk o Żywności i Żywieniu
Katedra Zarządzania Jakością Żywności
stanowisko: Kierownik
tel. 0-61 848-7319

http://sklad.au.poznan.pl/

> Wtóruje mu profesor dr hab. Buczkowski, kierownik Katedry Trzody Chlewnej,
> również przy AR w Poznaniu.

Katedra trzody Chlewnej chyba jeb...... zaraz ze śmiechu.
Tutaj znowu wszyscy Buczkowscy w tej akademii, żaden nie jest profesorem.
Co dopiero katedry Trzody chlewnej -))))))))))

Wiesław Buczkowski, dr hab.
Wydział Melioracji i Inżynierii Środowiska
Katedra Mechaniki Budowli i Budownictwa Rolniczego
stanowisko: Kierownik
tel. 0-61 846-6401

Wiesław Buczkowski, dr hab.
Wydział Melioracji i Inżynierii Środowiska
Katedra Mechaniki Budowli i Budownictwa Rolniczego
Zakład Konstrukcji Inżynierskich i Budownictwa Rolniczego
stanowisko: Kierownik
tel. 0-61 846-6401

Tak w skrócie wyglądają nowinki optymalnego Jurka, jeden wielki kit.

Cancer

63. Data: 2007-08-01 12:04:10

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

01.08.2007: Jurek wrote:

> [...]
>>
> Pisz matole gdzie chcesz, nic mi do tego... Twoje zdanie szczurzyco
> interesuje mnie tyle co zeszłoroczny śnieg!!!

Jurkowi M. brakło argumentów? To ta kultura, tu cyt ,,nie nazywam nikogo
prostakiem''? Jurek, powtarzam - NIE jesteś na optymalnym wykładzie w Arkadii,
ludzie tu spróbują zweryfikować Twoje nowinki.

PS Skoro moje zdanie Cie nie interesuje, co się tak puszysz? Odcisk Cie boli?
Nos Ci urósł?

--
<http://www.rowerowe.net> - Wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt
<http://www.bikertrzebinia.pl> - KTS BikerTrzebinia

64. Data: 2007-08-01 13:00:31

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f8psrq$sil$1@news.onet.pl...

>>> nie

> [...]
> Arkadii,
> ludzie tu spróbują zweryfikować Twoje nowinki.

Bo nigdy Was nie interesują treści postów tylko i wyłącznie ataki
personalne. temat wątku - bez znaczenia.
Pozdrawiam Jurek M.

65. Data: 2007-08-01 15:25:32

Od: "MT" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

I dzieki takim profesorom z koziej wolki pojawilo sie BSE no bo przeciez
krowa moze jesc sproszkowane kosci .
Kurczaki moga jesc maczke kostna i sproszkowane odpady rybne.

66. Data: 2007-08-01 15:34:01

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

MT napisal:

> Nie jestem dla ciebie mietek krow razem nie pasalismy niedouczona kretynko ,
> proponuje tobie i koledze znalezienie innej grupy dyskusyjnej moze cos z
> SCI-FI lub kaszpirowski style.

Obawiam sie, ze do tej osoby tego typu teksty i tak nie trafia, wlasnie z uwagi
na jej poziom umyslu, ktory tak trafnie okresliles.

Trudno dociec czy ten stan jej umyslu, jest skutkiem, czy tez powodem dla ktorego
zaczela zajmowac sie nachalnym propagowaniem opty_ bredni medyczno-dietetycznych.

67. Data: 2007-08-01 16:05:40

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MT" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
> Nie jestem dla ciebie mietek krow razem nie pasalismy niedouczona kretynko
> , proponuje tobie i koledze znalezienie innej grupy dyskusyjnej moze cos z
> SCI-FI lub kaszpirowski style.

Cofnij się o 30 lat durniu i w tej sprawie napisz wniosek do KWPZPR.
Pozdrawiam Jurek M.

68. Data: 2007-08-01 16:40:21

Od: Aruba <I...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> Czy maz mial sprawdzony poziom hormonow tarczycy (FT3, FT4) oraz
> poziom TSH we krwi? Jesli nie, moim zdaniem przydaloby sie wykonac te
> badania.
Witam
ooo to badanie jakiego nie mial :) ale jakby co to dysponuje Letroxem
i moge mu sama zapodac hahaha :)
zarty ,zartami ale powiem ,zeby sie tym zainteresowal -dziekuje za
rade
pozdrawiam
p.s. Panowie jestescie zenujacy - (nie wszyscy ale do kogo to
skierowane ten z pewnoscia wie ! )

69. Data: 2007-08-01 16:43:31

Od: Aruba <I...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Lip, 19:58, "MT" <s...@d...pl> wrote:
> Wyglada mi to na twoj problem nie twojego meza i raczej nic nie poradzisz na
> to, w kazdym badz razie ruch to zdrowie .
> W kazdym badz razie zmien mu diete z tlustych gowien z MCdonalda na jakies
> normalne zarcie i pamietaj ze dobry kogut to chudy kogut.

Sluchaj kolego niemily- moj maz nie jada gowien z McDonalds , problemu
ja jeszcze nie mam na razie i dziekuje za to wylacznie sobie . To ,ze
maz nie lubi blondi to znaczy ze ma dobry gust.
Ale widze ze jestes antyfeminista co ? A moze sie na parade rownosci
wybierasz i tu Cie boli ?Buahahahahaha

70. Data: 2007-08-01 16:47:39

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aruba" <I...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]

I to ma być ta właściwa medyczna porada na tej grupie???

> Jestes very funny kolego ale tak dziewietnastka nawet nie moze kolo
> mnie stanac a maz bu sie z tym dzieckiem nudzil ! Nie mowiac juz w
> ogole o tym ,ze nawet na nia nie spojrzy gdyz to bedzie glupiutkie
> blondi dziewcze - wiec wyluzuj jak mozesz ok ?

Aruba, poczytaj na temat bezdechu: http://www.pfm.pl/u235/navi/198666

P.S. Zastrzegam - oczywiście na temat diety mam inne zdanie,
jakby co...

Krystyna
--
Do źródła trzeba iść pod górę.

kilkugodzinna wysoka gorączka - zatrucie?
rower a kręgosłup
fałszywa moralnośc lekarzy
Trzustka a kamienie żółciowe
Wizyta u dentysty - porady dla nerwicowców ?