umieram z niepokoju o meza....

51. Data: 2007-07-31 21:06:55

Temat: Re: daruj sobie czlowieku te twoje dorady dietetyczne,
Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*"

> Stefan, lepiej przestań się jej tłumaczyć, bo jeszcze bardziej Ci
> będzie ubliżać. Ona JUŻ TAK MA OD LAT! Znam ją doskonale z naszej prywatnej
> grupy dyskusyjnej optymalnych. Dawała nam popalić równo... ;/

To tam namawiacie sie nad strategiami technik wywierania wpływu na ludzi.
Kogo jeszcze tutaj ściągniesz Krystyno aby udowodnić swoje racje?
Przecież to widać jak na dłoni, ze każda dyskusja w którą sie angażujecie wy
optymalni tutaj na grupie jest przez was zmanipulowana.

> Podobnych ataków na bardzo wielu ludzi było mnóstwo na pl.misc.dieta
> Jeff jest w tym nieobliczalna. Ona uwielbia jak ktoś się tłumaczy,

Ty popatrz na siebie Krystyno jaka ty jesteś nieobliczalna,
Potem popatrz na swojego optymalnego giermka Jurka-))))
Ale wam to wolno, wypisywać bzdety.
Potem jak ktoś sie z tym nie zgadza zmieszać z błotem od stop do głów.
Ale czego sie nie robi dla kasy, dla swoich Arkadii, pseudo-lecznic.

> A towarzyszami i to wlasnie ortodoksyjnego stalinizmu to wy pozostaliscie w
> waszych glebokich i bardzo ciemnych warstwach psychiki, Bez pozdrowien.
> Chcieliscie wojny to ja bedziecie mieli.
> Hanna Carison /2003-02-16 - Annaklay (obecnie: Jeff)

Wypisujesz tutaj te teksty jakoby Jeff był kobieta, kogo to chodzi?
A niech sobie bedzie nawet gdyby to co??????????????
Zakaz jest jakiś być kobieta i mieć ksywkę Jeff ?
Chyba tylko w twojej chorej optymalnej glowie sa jakieś przeciwwskazania.

Cancer

52. Data: 2007-07-31 21:08:26

Temat: Re: umieram z niepokoju o meza....
Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

31.07.2007: Jurek wrote:

> Użytkownik "MT" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
>>
> Nie rozróżniasz człowieka prostego od prostaka, to już ustaliliśmy. Teraz
> nie wiesz co to łańcuch pokarmowy... Po co w takim razie zabierasz głos...?
> Czym chcesz się popisać? Głupotą? i chamskimi słowami, które używasz?

No rzeczywiście, musiałby się nieziemsko starać, aby się popisać przed Tobą
głupota i chamstwem, wprost niemożliwe, że mu się to uda.

--
<http://www.rowerowe.net> - Wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt
<http://www.bikertrzebinia.pl> - KTS BikerTrzebinia

53. Data: 2007-07-31 21:30:53

Od: "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
(...)

> Stwierdzam fakt.

Już stwierdziłeś jeden fakt. Pozwól że zacytuję Ciebie:

"Jesli w dyskusji uczestnicza ludzie normalni, to posluguja sie w niej
argumentami merytorycznymi, a nie obrzucaja sie wyzwiskami (...)".

Nadal nie dociera do Ciebie, że poniżaniem innych sobie wystawiasz
świadectwo?

> Jesli darzysz szacunkiem ewidentnego oszoloma i oszusta ktory szaleje
> po tej grupie, to jestes po prostu taki sam jak on.

Darzę szacunkiem każdego człowieka, nawet Ciebie :-).
Boli Cię to?

Pozdrawiam
Stefan

54. Data: 2007-07-31 21:46:55

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krystyna*Opty*"

> Bo jak byś zapomniała to ona przyszła na grupę sci.medycyna.
> Szukała przyczyny choroby swojego męża.

No to jej rzeczowo poradź, zamiast się czepiać optymali.
A jeśli sugerujesz, że tu odpowiedzi mogą udzielać tylko lekarze to się
mylisz. Przeczytaj opis tej grupy:
http://www.usenet.pl/opisy/pl.sci.medycyna
Cytat:
"Charter/tematyka:
Medycyna tradycyjna i niekonwencjonalna. Nowinki ze swiata lekarzy,
rzadkie przypadki, trudne pytania, kontrowersyjne metody, praktyczne
rady, moralne dylematy. Dyskusje zawodowcow i amatorow."

> Jak by szukała odpowiedzi od takiej jak ty poszła by na sci.
> optymalne-oszołomy.
> Tam dowiedziała by sie, ze Homo sapiens należy do grupy drapieżników
> _))))))))))))).
> Oczywiście optymalnych.

Oczywiście że jesteśmy drapieżnikami, chociaż nauka dziwnie przemilcza
tę cechę u człowieka... (?) :)
Wszak od początku istnienia naszego gatunku ŻYWIMY SIĘ MIĘSEM zabijanych
przez nas zwierząt. Tak zrodził się nasz gatunek. I TO JEST FAKT.
Doszliśmy w swym drapieżnictwie nawet do tego, że WSZYSTKIE inne gatunki
drapieżne są (lub mogą być) naszymi ofiarami, a nie tylko gatunki
roślinożerne, i nie tylko dla mięsa.
W tym sensie jesteśmy super-drapieżcami i twoje durnowate epitety pod
naszym adresem tego faktu nie zmienią.

http://encyklopedia.interia.pl/haslo?hid=134342

Homo sapiens ma ok. 250 tys. lat, a paszożerstwo zaczęliśmy
stosować zaledwie niecałe 10 000 lat p.n.e.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Antropogeneza

Krystyna
--
Do źródła trzeba iść pod górę.

55. Data: 2007-07-31 22:29:05

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> No to jej rzeczowo poradź, zamiast się czepiać optymali.

Poradziłem jej rzeczowo bardziej jak ty.
Przestane sie czepiać Sorry kogo ? czego? optymali??
Jak zaprzestaniecie w sposób impertynencki w każdym poście namawiać na swoja
dietę w celach zarobkowych.
Nie prędzej zapamiętaj to sobie dobrze.

> A jeśli sugerujesz, że tu odpowiedzi mogą udzielać tylko lekarze to się
> mylisz. Przeczytaj opis tej grupy:
> http://www.usenet.pl/opisy/pl.sci.medycyna

Niczego nie sugeruje stwierdzam fakt.
Rozpieprzyliscie swoja grupę alt.pl.dieta.optymalna, nie ma tam juz nawet
jednego posta na temat jakiejkolwiek diety.
Prawie juz o niczym innym jak o optymalnej diecie nie pisze sie na pl.misc.dieta
Ale tam nie ma chorych którzy mogli by nabić wam kieszenie kasa.
Wiec przyleźliście tutaj cala żałosna wasza optymalna banda i rozpieprzacie ta
grupę.
Dochodzi do tego, ze juz żaden lekarz nie chce sie tutaj wypowiadać.
Ale jakbyś nie wiedziała to tak jak w przypadku innych grup piłujecie gałąź na
której siedzicie.

> Oczywiście że jesteśmy drapieżnikami, chociaż nauka dziwnie przemilcza
> tę cechę u człowieka... (?) :)

Tak samo przemilczała zbawienny wpływ tłuszczu na wszelkie choroby świata.
A to żałośni lekarze,naukowcy nie powiedzieli nam, ze tłuste żarcie jest
eliksirem młodości i lekiem na zycie wieczne.
Dlatego optymalna Krystyna musi zbawić świat i wszystkim chorym na sci.medycyna
to powiedzieć całkiem bezinteresownie-))))
Pomaga jej w tym giermek Jurek M, dzisiaj Stefan a jutro sie zobaczy.

> Wszak od początku istnienia naszego gatunku ŻYWIMY SIĘ MIĘSEM zabijanych przez
> nas zwierząt. Tak zrodził się nasz gatunek. I TO JEST FAKT.
> Doszliśmy w swym drapieżnictwie nawet do tego, że WSZYSTKIE inne gatunki

Nie tłumacz mi rzeczy oczywistych, ale nie jest to przypadek, ze nigdzie nie
znajdziesz w jakiejkolwiek naukowej książce, ze człowiek jest drapieżnikiem.
Chodź byś nie wiem jak tego chciała Krystyno -))))

> Homo sapiens ma ok. 250 tys. lat, a paszożerstwo zaczęliśmy
> stosować zaledwie niecałe 10 000 lat p.n.e.

I te 10 000 i trochę lat, swoje znaczy
A ty co, chcesz z Jurkiem i paroma innymi oszołomami zmienić te ewolucje i
wmówić nam wszystkim ze mamy żreć jak drapieżniki bo tobie tak pasuje?

Cancer

56. Data: 2007-07-31 22:43:34

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości
>
> Homo sapiens ma ok. 250 tys. lat, a paszożerstwo zaczęliśmy
> stosować zaledwie niecałe 10 000 lat p.n.e.
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Antropogeneza

Mam przyjemność i zaszczyt znać profesora doktora hab. Eugeniusza
Kijowskiego, który jest kierownikiem Katedry Jakości Żywności (tak niestety
kuriozalnie nazywa się ta Katedra, sam prof. nie wie dlaczego). I ten
właśnie naukowiec mówi stale swoim studentom, że człowiek zupełnie zgłupiał
40 tys. lat przed naszą erą, bo zaczął jeść płody ziemi, które do wtedy
jadły tylko udomowione zwierzęta.
Wtóruje mu profesor dr hab. Buczkowski, kierownik Katedry Trzody Chlewnej,
również przy AR w Poznaniu.
Pozdrawiam Jurek M.

57. Data: 2007-07-31 22:52:50

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> Ale ta grupa nazywa sie pl.sci medycyna i twoje poglady musza byc poparte
> naukowymi dowodami, a nie mniemanologia stosowana.

Jak zawsze niedołuczona... ;)
Dołucz się: Przeczytaj opis tej grupy:
[...]

P.S. Kiedy ty wreszcie zapamiętasz Annoklay, że w j.polskim NIE MA słowa:
"dorada" - patrz: zmieniony przez ciebie temat tego wątka.
Uczę cię, uczę, a ty wciąż wyskakujesz z tym swoim annoklayowym słówkiem...
;>

Krystyna
--
Im bardziej człowiek czuje, że błądzi, tym bardziej się złości.

58. Data: 2007-08-01 06:08:42

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" napisał:

> Dołucz się:

A Ty kup słownik ortograficzny.

> Kiedy ty wreszcie zapamiętasz Annoklay, że w j.polskim NIE MA
> słowa: "dorada" - patrz: zmieniony przez ciebie temat tego wątka.

Oczywiście, że jest. Dorada to taka ryba, smaczna ponoć. Ale co Ty
wiesz o rybach? ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

59. Data: 2007-08-01 08:03:34

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

31.07.2007: Jurek wrote:

> [...]
> Kijowskiego, który jest kierownikiem Katedry Jakości Żywności (tak niestety
> kuriozalnie nazywa się ta Katedra, sam prof. nie wie dlaczego).

Kim jest ten prof, o którym Google NIC nie wie? Jak żyję, odkąd szukałem
w Googlu ludzi, to mi się nie zdarzyło, aby ze stopniem minimum dr ktoś się nie
odnalazł. A tu proszę, optymalny profesor.

I ten tego:

Podana fraza - "Katedra Jakości Żywienia" - nie została odnaleziona.

Jurek-Mitoman? Brawo. Przypominam, że to nie ARKADIA.

> [...]
> jadły tylko udomowione zwierzęta.
> Wtóruje mu profesor dr hab. Buczkowski, kierownik Katedry Trzody Chlewnej,

dr hab. Wiesław Andrzej Buczkowski, prof. AR w Poznaniu

Specjalności: budownictwo wodno-melioracyjne, konstrukcje hydrotechniczne
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Katedra Mechaniki Budowli i Budownictwa Rolniczego AR w Poznaniu - Kierownik
- Katedra Mechaniki Budowli i Budownictwa Rolniczego AR w Poznaniu - prof.

Ten naukowiec jest kierownikiem ,,Katedry Trzody Chlewnej''? Chyba chcesz
sobie przegwizdać takimi bezczelnymi pomówieniami. Może jeszcze wyślemy maila
do tego prof., aby zweryfikował swoje ,,wtórowanie'' profesorowi, którego nie
ma?

60. Data: 2007-08-01 08:38:12

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> A Ty kup słownik ortograficzny.

Hehe... dałaś się nabrać na moją figurkę ortograficzną ;)
Używam jeszcze innej, np. nałukowcy, bo niektórych inaczej nazwać
nie można... ;)
Annaklay (Jeff) - też do takich nałukowców należy... :)

> Oczywiście, że jest. Dorada to taka ryba, smaczna ponoć. Ale co Ty
> wiesz o rybach? ;)

Taaaa.... a Jeff oczywiście gada o rybach, zwłaszcza dietetycznych... ;>

Krystyna
--
Jadło określa świadomość. H.G. Wells

kilkugodzinna wysoka gorączka - zatrucie?
rower a kręgosłup
fałszywa moralnośc lekarzy
Trzustka a kamienie żółciowe
Wizyta u dentysty - porady dla nerwicowców ?